Arch.Uth Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Arch.Uth UTH.gr English
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΙV-VI Β: Υβριδικές Οικολογίες: Εκμαγεία
ΑΣ1502, ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Αρχ. Σύνθεση Υποχρεωτική με επιλογή στο εξαμ. 6, 8, ECTS: 12
Διδασκαλία στα Ελληνικά, Διαθέσιμο σε φοιτητές ERASMUS στα Αγγλικά.
Γνωστικά Πεδία (Οδηγία 2005/36/ΕΚ): Αρχιτεκτονική Σύνθεση/Δημιουργία, Καλές Τέχνες, Ένταξη στο Δομημένο Περιβάλλον, Οικοδομική Τεχνολογία.
Γενικές ικανότητες (βάσει παραρτήματος διπλώματος): Αυτόνομη εργασία, Ομαδική εργασία, Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον.

 

Συσχετίζονται οι μορφογενετικές δυνατότητες των τοπολογικών μετασχηματισμών της ενιαίας επιφάνειας με  τη δημιουργία τεχνητών εδαφών. Διερευνόνται οι δραστηριότητες ενός ‘μοντέρνου’ προγράμματος αναψυχής καθώς και σύγχρονες δράσεις στο φυσικό και αστικό τοπίο. Προσδιορίζονται τα δομικά στοιχεία ενός υβριδικού συστήματος ως προς την υλικότητα της κατασκευής.

 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

[Γνώση, Εφαρμογή, Σύνθεση]

  • Mορφοποιητική με αναλογικά και ψηφιακά μέσα
  • Eπινόηση και κατασκευή υλικών συστημάτων με τεχνικές εκμαγείων και εφαρμογές στην αρχιτεκτονική της μικρής κλίμακας.
  • Κατασκευή πρότυπου προπλάσματος σε κλιμακα 1:1

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Allen, S. and McQuade, M. eds. (2011) Landform Building: Architecture’s new terrain. Baden and Princeton: Lars Muller Publishers and Princeton University School of Architecture

Vyzoviti, S. (2014)  "Spontaneous Landforming" in  Zavraka, D. ed. Urban Blur. CNND Publications

Βυζοβίτη, Σ. Μαρινάκου, Ε. Τσιλογιάννη, Μ. Ψωμιάδη Σ.(2015) «Το έπιπλο σαν παιχνίδι. Μια πολυμορφική κατασκευή για αίθουσες προσχολικής εκπαίδευσης» στο Γερμανός, Δ., Λιάπη, Μ. (επιμ.) Ηλεκτρονικός τόμος Πρακτικών του Συμποσίου με Διεθνή Συμμετοχή: Τόποι για Εμπειρίες Μάθησης. Έρευνα, Δημιουργία, Αλλαγή. Αθήνα: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης, σσ: 444-452

Πετροπουλος, Η. (1988, 1995) Καρέκλες και σκαμνιά, Αθήνα: Νεφέλη