Κατανόηση της νέας ψηφιακή πραγματικότητας και των δημιουργικών δυνατοτήτων που ανοίγονται στον χώρο του σχεδιασμού .
Η έννοια των «πολυμέσων» πρωτοχρησιμοποιήθηκε για να εκφράσει την δυνατότητα των υπολογιστών να επεξεργάζονται σε ένα ενιαίο περιβάλλον διάφορες μορφές πληροφορίας, όπως εικόνες, ήχους, video, κείμενο, κτλ. Το μάθημα “Εικόνα-Ήχος-Πολυμέσα” εστιάζει σε αυτήν την συνδυασμένη χρήση ψηφιοποιημένων πληροφοριών τόσο για να εξηγήσει τις δυνατότητες απεικόνισης και αναπαράστασης του χώρου όσο και για να εμβαθύνει σε σύγχρονα ζητήματα επικοινωνίας. Ερευνάται επίσης η σχέση του πραγματικού χώρου με την άυλη μορφή του ψηφιακού κόσμου και ανακαλύπτονται οι δυνατότητες συνύπαρξής τους καθώς και η επίδραση της χρήσης νέων τεχνολογιών στη διαδικασία σχεδιασμού υβριδικών περιβαλλόντων.
Η αξιολόγηση είναι η συνισταμένη της γενικής δραστηριότητας και συμμετοχής των φοιτητών στο μάθημα καθώς και της βαθμολογίας τους στις επιμέρους ασκήσεις.
Barthes, Roland. Ο Φωτεινός θάλαμος. Εκδόσεις Ράππα: Αθήνα, 1983.
Barthes, Roland. Εικόνα - Μουσική - Κείμενο. Εκδόσεις Πλεθρον: Αθήνα, 1988.
Deleuze, Gilles. Κινηματογράφος Ι. Η εικόνα κίνηση. Εκδόσεις Νήσος: Αθήνα, 2004
Kress, Gunther & Van Leeuwen, Theo. Reading Images: The Grammar of Visual Design. Routlegde: London & New York, 1996
Kress, Gunther & Van Leeuwen, Theo. Multimodal Discourse: The Modes and Media of Contemporary Communication. Arnold & Oxford University Press: London & New York, 2001.
McLuhan, Marshal. Understanding Media: The Extensions of Man. McGraw-Hill: New York, 1964.
Virilio, Paul. Η πληροφορική Βόμβα. Εκδόσεις Νησίδες, 2000.
Βεργόπουλος Σ. & Καλφόπουλος Α. (επιμ). Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός και Ψηφιακές Τεχνολογίες 2. Εκκρεμές, Αθήνα 2007
Νέα Μέσα, Επικοινωνία, Πολυτροπικότητα, Οπτικοακουστικές Αναπαραστάσεις