Στο μάθημα αυτό οι σπουδαστές καλούνται να αντιμετωπίσουν ένα αυξημένης συνθετότητας σχεδιαστικό θέμα με τους εξής στόχους: Διαχείριση ενός προγράμματος που περιλαμβάνει δραστηριότητες κυρίως συλλογικού χαρακτήρα, διαχείριση της σχέσης φυσικού / τεχνητού μέσα από μια σειρά συσχετισμών (ανοιχτό/κλειστό, κτίριο/ υπαίθριος χώρος, κλπ), κατανόηση της κίνησης και της αντιληπτικότητας ως κρίσιμα στοιχεία του σχεδιασμού, κατανόηση της διαδικασίας του σχεδιασμού ως μια εξέλιξη από την εννοιολογική πρόθεση στην υλική κατασκευή.
Το θέμα αφορά σε ένα μικρό κέντρο περιβαλλοντικής δράσης και εκπαίδευσης στις παρυφές της πόλης του Βόλου, στην όχθη του χειμάρρου Ξηριά. Με μια σειρά 3 εβδομαδιαίων ασκήσεων στην αρχή του εξαμήνου οι σπουδαστές ενθαρρύνονται να διερευνήσουν τις σχέσεις τόσο εδάφους/ σώματος όσο και πόλης/ υπαίθρου μέσα από κατασκευές εικόνες και βίντεο που παρουσιάζονται στο σύνολο της διδακτικής ομάδας και των σπουδαστών. Ο σχεδιασμός του περιβαλλοντικού κέντρου που ακολουθεί αντιμετωπίζει κατ’ αρχήν το συνθετικό αντικείμενο σε σχέση με τους προβληματισμούς που τέθηκαν στη διάρκεια των πρώτων ασκήσεων εισάγοντας όμως στοιχεία λειτουργίας, ανθρωπομετρίας, υλικότητας και αντίληψης του χώρου μέσα στο συγκεκριμένο αστικό περιβάλλον.