Με αφορμή και Αρχή το θεατρικό κείμενο ,οι φοιτητές μπαίνουν σε μια δημιουργική διαδικασία ,του μετασχηματισμού του κειμένου σε Χώρο.
Το μάθημα εξετάζει τον σκηνικό χώρο, ως πλατφόρμα δράσης και πώς μπορεί να δομηθεί και να αποδομηθεί, έχοντας ως εργαλείο το θεατρικό κείμενο από τη μια και τον αστικό χώρο από την άλλη. Έχει μορφή εργαστηριακή, περιλαμβάνει δύο μέρη: το θεωρητικό και το πρακτικό-δημιουργικό. Στο θεωρητικό μέρος γίνονται αναφορές σε παραστάσεις ή performance σημαντικών καλλιτεχνών με video-προβολές ή διαλέξεις από καλεσμένους σκηνοθέτες, ηθοποιούς, θεατρολόγους, εικαστικούς κ.λ.π. Στο πρακτικό μέρος του μαθήματος οι φοιτητές χωρίζονται σε ομάδες 2-3 ατόμων. Παράλληλα με το κείμενο, τους δίδεται ένας χώρος δημόσιος μέσα στην πόλη όπου κάθε ομάδα ξεχωριστά, θα εργαστεί στο χώρο αυτό, αναζητώντας να βρει τη σχέση κειμένου-χώρου ,που να εξυπηρετεί και να συμπυκνώνει τη σκηνή που έχει επιλεχθεί από την ομάδα.
Δίδεται βιβλιογραφία και προτείνονται δύο βιβλία. Το ένα βιβλίο, που αλλάζει κάθε χρονιά, είναι το θεατρικό κείμενο πάνω στο οποίο στηρίζεται το μάθημα.π.χ ΑΜΛΕΤ μετ. Γ.Χειμωνάς Peter Brook Η Ανοιχτή πόρτα εκδ. Κόαν