Arch.Uth Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Arch.Uth UTH.gr English
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΙV-VI Β: ΣΕΦΑΑ: Βελτιστοποίηση χρήσης χώρων και εγκαταστάσεων
ΑΣ1506, ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ, ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ
Αρχ. Σύνθεση Υποχρεωτική με επιλογή στο εξαμ. 6, 8, ECTS: 12
Γνωστικά Πεδία (Οδηγία 2005/36/ΕΚ): , Αρχιτεκτονική Σύνθεση/Δημιουργία, Ένταξη στο Δομημένο Περιβάλλον, Κοινωνική Διάσταση του Σχεδιασμού, Οργάνωση Προμελέτης, Οικοδομική Τεχνολογία.
Γενικές ικανότητες (βάσει παραρτήματος διπλώματος): Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών, Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις, Λήψη αποφάσεων, Ομαδική εργασία, Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον, Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον, Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής, Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης.

Συνδιδασκαλία σε εργαστηριακή πράξη:  Δρ Χριστίνα Καρατζαφέρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΤΕΦΑΑ ΠΘ

 

Εγκαθιστώντας μια μέθοδο διεπιστημονικής επικοινωνίας σε συνεργασία με την κα. Καρατζαφέρη, το μάθημα θα επικεντρώσει στη συνεκτική θεώρηση της εσωτερικής χρήσης, της διασύνδεσης υφιστάμενων και νέων εγκαταστάσεων και του υπαίθριου χώρου της της Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στις Καρυές Τρίκαλων με στόχο τη για τη δημιουργία τόπων για εμπειρίες μάθησης, έρευνας και αθλητισμού.

 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

[Γνώση, Κατανόηση, Εφαρμογή, Ανάλυση, Σύνθεση, Αξιολόγηση]

Σχεδιαστική έρευνα σε πραγματική υπόθεση εργασίας.

Διεπιστημονική συνεργασία για την της ανάλυση της χρήσης του χώρου και την κατασκευή του λειτουργικού προγράμματος.

Ανθρωποκεντρική διατύπωση του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού με τη χρήση ψηφιακών μέσων.

Φυσικά και τεχνητά στοιχεία ενός υβριδικού δομικού συστήματος.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Workshop ανάλυσης της χρήσης του χώρου και στοιχειοθέτησης του λειτουργικού προγράμματος σε συνεργασία με τους φοιτητές ΤΕΦΑΑ ΠΘ.

Συνεκτική θεώρηση της εσωτερικής χρήσης, της διασύνδεσης υφιστάμενων και νέων εγκαταστάσεων και του υπαίθριου χώρου της Σχολής  σε μια σχεδιαστική πρόταση.

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

http://issuu.com/sophiavyzoviti/docs/sefaa__facility_revision