Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση του φοιτητών με τη χρήση της τεχνολογίας και η παραγωγή καλλιτεχνικού έργου, προσθέτοντας στην αρχιτεκτονική έρευνα νέες πολλαπλές παραμέτρους, που ξεπερνούν τους περιορισμούς των παραδοσιακών μέσων, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα νέες αισθητικές, πλαστικές και επικοινωνιακές δυνατότητες. Καλλιεργείται δηλαδή η επινόηση τρόπων χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας και των δυνατοτήτων της για μη καταναλωτικούς ή αυστηρά χρηστικούς σκοπούς. Η διδασκαλία του μαθήματος παρουσιάζεται σε δύο ενότητες, και περιλαμβάνει ένα θεωρητικό και ένα δημιουργικό μέρος.
Στο θεωρητικό μέρος του μαθήματος γίνεται αναδρομή στην Ιστορία της Τέχνης, με ιδιαίτερη έμφαση στην σύγχρονη περίοδο και σε έργα τέχνης που κάνουν χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας. Ξεκινώντας από την φωτογραφία, την κινούμενη εικόνα, τον πειραματικό κινηματογράφο, τα animation, το θεωρητικό μέρος ολοκληρώνεται με αναφορά στην Τέχνη του Διαδικτύου (Internet) και με real time ξεναγήσεις μέσα σε υπαρκτές ιστοσελίδες. Το δημιουργικό μέρος του μαθήματος περιλαμβάνει μία σειρά ασκήσεων. Στις ασκήσεις αυτές, οι φοιτητές έχουν την δυνατότητα να δημιουργήσουν μικρά αυτόνομα έργα με την χρήση απλής ψηφιακής τεχνολογίας, όπως επίσης και να επινοήσουν αιρετικούς τρόπους χρήσης γνωστών λογισμικών (software). Οι πρώτες ασκήσεις στοχεύουν στην οικειοποίηση των φοιτητών με τα οπτικοακουστικά μέσα (ψηφιακό και αναλογικό βίντεο) τα οποία χρησιμοποιούνται για την δημιουργία γραμμικών αφηγήσεων.
γίνεται Στην συνέχεια επικεντρώνονται σε στρατηγικές για την αναπαράσταση και ερμηνεία του «προσωπικού τους χώρου».