Κατανόηση της νέας ψηφιακή πραγματικότητας και των δημιουργικών δυνατοτήτων που ανοίγονται στον χώρο του σχεδιασμού .
Η έννοια των «πολυμέσων» πρωτοχρησιμοποιήθηκε για να εκφράσει την δυνατότητα των υπολογιστών να επεξεργάζονται σε ένα ενιαίο περιβάλλον διάφορες μορφές πληροφορίας, όπως εικόνες, ήχους, video, κείμενο, κτλ. Το μάθημα “Εικόνα-Ήχος-Πολυμέσα ” εστιάζει σε αυτήν την συνδυασμένη χρήση ψηφιοποιημένων πληροφοριών για να εξηγήσει τόσο τις μεθόδους δημιουργίας διαδραστικών μηχανισμών όσο και τις μορφές απεικόνισης του χώρου, παρουσιάζοντας παραδείγματα δημιουργίας υβριδικών περιβαλλόντων εικαστικού χαρακτήρα. Οι φοιτητές καλούνται να επεξεργαστούν σε πρώτη φάση απεικονίσεις από τον προσωπικό τους χώρο με στόχο την παραγωγή μιας «δημιουργικής αυτοπροσωπογραφίας» με τη χρήση αποκλειστικά ψηφιακών δεδομένων. Ταυτόχρονα απαιτούμενο της άσκησης θεωρείται η χρήση μη γραμμικών συστημάτων αφήγησης. Με αυτόν τον τρόπο εισάγεται στους φοιτητές η σημασία των συνδέσμων (links) χαρακτηριστική στην λειτουργία των πολυμέσων. Το τελικό προϊόν της άσκησης έχει τη μορφή διαδραστικής ιστοσελίδας, η οποία θα αποτελέσει τον πυρήνα για τη διαμόρφωση της προσωπικής ιστοσελίδας κάθε φοιτητή στο site του Πανεπιστημίου.
Επόμενο στάδιο του μαθήματος αποτελεί η δημιουργία εγκατάστασης με τη χρήση πολυμέσων. Ειδικότερα, ο σχεδιασμός ενός περιβάλλοντος όπου τα κύρια χαρακτηριστικά του θα ελέγχονται ή θα ενεργοποιούνται με βάση την ψηφιακή τεχνολογία. Γίνεται χρήση ψηφιακής εικόνας, βίντεο, ήχου, projections, φωτισμών, τα οποία οι φοιτητές επεξεργάζονται με εξειδικευμένα προγράμματα. Ερευνάται η σχέση του πραγματικού χώρου με την άυλη μορφή του ψηφιακού κόσμου και ανακαλύπτονται οι δυνατότητες συνύπαρξής τους και η επίδραση της χρήσης νέων τεχνολογιών στη διαδικασία σχεδιασμού περιβαλλόντων.