ΠΡΟΦΙΛ
Ταυτότητα
Διοίκηση
Αξιολόγηση
Δραστηριότητες ΤΑΜ
ΣΠΟΥΔΕΣ
Προπτυχιακές
Μεταπτυχιακές
Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
Erasmus
Πρακτική άσκηση
ΠΡΟΣΩΠΑ
Διδάσκοντες
Εργαστηριακό Προσωπικό
Διοικητικό Προσωπικό
Υποψήφιοι Διδάκτορες
ΥΠΟΔΟΜΕΣ
Θεσμοθετημένα Εργαστήρια
Ερευνητικές Μονάδες
Κέντρο Η/Υ
Εργαστήρια
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ομότιμοι Καθηγητές
Αφυπηρετήσαντα μέλη
Καθηγητές
Αναπλ. Καθηγητές
Επικ. Καθηγητές
Εντεταλμ. Διδασκαλίας
Εξωτερικοί Διδάσκοντες
Ειδ.& Εργαστ. Διδακτικό
Εργαστηριακό Προσωπικό
Διοικητικό Προσωπικό
Μεταδιδάκτορες
Διδάκτορες
Υποψήφιοι Διδάκτορες
Κοσμά Ανθή / Εξωτερική διδάσκουσα
Bio
Διδασκαλία
e-mail
anthokosmos
hotmail.com
Μαθήματα στο τρέχον ακαδ. έτος
Εισαγωγή στην Αρχιτεκτονική Ι
Εισαγωγή στην Αρχιτεκτονική ΙΙ
Επίβλεψη Προπτυχιακών Διπλωματικών Εργασιών
Επανάχρηση Λοιμοκαθαρτηρίου Σύρου
ΜΙΧΑΛΟΒΙΤΣ Ι, ΜΠΑΡΔΑΣ Β
Σύγχρονη Βιβλιοθήκη "ΘΥΛΑΚΑΣ" Γνώσης και Δημιουργίας
ΦΑΡΦΑΡΑΣ Β
Νέος Τύπος Κτιρίου Φροντίδας
ΓΕΩΡΓΙΟΥ Κ, ΤΣΙΛΗ Α
απόκρυψη εργασιών
Επίβλεψη Προπτυχιακών Ερευνητικών Θεμάτων
Χαρτογραφώντας την έννοια του διαγράμματος
- -, ΤΙΚΗ Ι
Η νομαδική "φωλιά": μορφοπλασίες της εφήμερης κατοίκησης
- -
Ανιχνεύοντας το χώρο. Η περίπτωση των τριών σχολικών κτιρίων στο Nagele, Noordoostpolder
ΚΟΥΡΤΗ Δ
Χώροι φροντίδας και το αίσθημα του εγκλεισμού: ορφανοτροφείο, νοσοκομείο, γηροκομείο.
ΓΕΩΡΓΙΟΥ Κ, ΤΣΙΛΗ Α
Ιστοριογραφίες τοπιογραφίας στην τέχνη και την αρχιτεκτονική
ΤΣΙΓΑΡΙΔΑ Ε
Σχολική Αρχιτεκτονική: Σχεδιασμός και Παιχνίδι
- -
απόκρυψη εργασιών