Blended Intensive Program
Non-formal spaces of education
Βόλος, 7-11/10/2024
Στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ το Τμήμα Αρχιτεκτόνων του Παν. Θεσσαλίας συνδιοργανώνει με το Παιδαγωγικο Τμημα του του Παν. Θεσσαλίας με συνεργασία του DICEA του Universita di Padova (Ιταλία) ένα Erasmus+ Blended Intensive Program με τίτλο “Non-formal Spaces of Education. Reclaiming the School as a Space of Commons”.
Θα συμμετασχουν το Università degli Studidi Pavia (Iταλία), the ICSTE- Instituto Universitário de Lisboa (Πορτογαλία), Hochschule Anhalt- Anhal tUniversity of Applied Science (Γερμανία), Universida de Lusófona de Humanidades e Tecnologias (Πορτογαλλία), Technical University of Iasi (Ρουμανία), Universite de Liege, Arab Academy for Science and Technology (Αίγυπτος) and the Lebanese American University (Λίβανο).
Στο πρόγραμμα μπορούν να συμμετέχουν 30 περίπου φοιτητές και φοιτήτριες από τα ξένα πανεπιστήμια και 6 φοιτητές / φοιτήτριες του Τμ. Αρχιτεκτόνων Παν. Θεσσαλίας. Θα πραγματοποιηθεί με φυσική παρουσία στον Βόλο (7-11 Οκτωβρίου 2024) και θα περιλαμβάνει online συναντήσεις μέσα στον Σεπτεμβριο. Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα εδώ.
Ενημέρωση
Η ενημερωτική συνάντηση θα γίνει διαδικτιακά στο MS Teams την Παρασκευή 6/9/2024 στις 14.30 με την κ. Τροβά και τον κ. Micocci στον σύνδεσμο εδώ.
Αναγνώριση μαθημάτων
To BIP παρέχει 3 ECTS και αναγνωρίζεται ως μάθημα επιλογής “Εντατικό Εργαστήριο” του 3ου και 4ου έτους ή, στην περίπτωση που δε χρωστούνται μαθήματα επιλογής του 3ου και 4ου έτους, ως επιπλέον δράση η οποία καταγράφεται στο Diploma Supplement.
Οικονομική υποστήριξη
Δεν υπάρχει οικονομική υποστήριξη για τους φοιτητές του Ιδρύματος Υποδοχής.
Επιλογή φοιτητών / φοιτητριών
Οι ενδιαφερόμενοι/ες για συμμετοχή στο εργαστήριο πρέπει να στείλουν ένα email μέχρι την Κυριακή 9/9/2024 στον κ. Micocci: fmicocci@uth.gr όπου θα επισυνάψουν τα εξής:
- αναλυτική βαθμολογία
- Εκδήλωση ενδιαφέροντος σε μια σελίδα A4 όπου τεκμηριώνουν το ενδιαφέρον τους για αυτή την θεματική.
Κριτήρια επιλογής:
1) Ο Μ.Ο. της αναλυτικής βαθμολογίας
2) Η δήλωση ενδιαφέροντος στο έγγραφο Α4 και συνάφεια με ερευνητικά ενδιαφέροντα του/της φοιτητή-τριας