Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία παρουσιάζει την κατασκευή συναυλιακής πλατφόρμας και διαπραγματεύεται στοιχεία της γενικότερης παραγωγής συναυλίας μεγάλου ροκ συγκροτήματος με τοποθεσία πραγματοποίησής της το Πανθεσσαλικό στάδιο Βόλου.
Η πλατφόρμα της συναυλίας αυτής αποτελεί κινητή κατασκευή που απαρτίζεται από στοιχεία τα οποία μεταφέρονται στο στάδιο με σκοπό τη συναρμολόγησή τους για την πραγματοποίηση της συναυλίας και την αποσύνδεσή τους με μια αντίστροφη διαδικασία μετά το τέλος αυτής.
Η ιδέα για τη δημιουργία της εξέδρας αυτής προέκυψε από το συσχετισμό ροκ συναυλίας με τους Rolling Stones και τη δομή και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ενός φλίπερ. Το πεδίο παιχνιδιού στο φλίπερ , όπως και η εξέδρα μιας συναυλίας, αποτελεί ένα υπόβαθρο από σταθερά και κινητά στοιχεία συσχετισμένο με φώτα και ήχους, στο οποίο κινείται η μπάλα όπως και το συγκρότημα και κυρίως ο Mick Jagger στο περιβάλλον της εξέδρας με παίχτη το κοινό, σε μια κοινή βάση την οποία αποτελεί μια διαδραστική σχέση παίχτη- μπάλας και κοινού-group αντίστοιχα.
Η εξέδρα μαζί με τα παρασκήνια τοποθετείται στο βόρειο τμήμα του Πανθεσσαλικου σταδίου καλύπτοντας όλη την περιοχή κατά μήκος της μικρής πλευράς του σταδίου από τη μια πλευρά των κερκίδων ως την άλλη. Κύρια στοιχεία της δομής των συναυλιακών σκηνικών αποτελούν μια κεντρική πλατφόρμα και δυο μικρότερες, η μία εκ των οποίων βρίσκεται ανάμεσα στο κοινό, ένα σύστημα από σκαλωσιές που συνιστά όλο το πίσω μέρος της κεντρικής πλατφόρμας, μια κατασκευή που λειτουργεί ως επιφάνεια προβολής video η οποία εμφανίζεται κατά τη διάρκεια της συναυλίας ,ένας βασικός διάδρομος που διατρέχει την κεντρική πλατφόρμα και τέσσερα πλαίσια από τετράγωνα χωροδικτυώματα που τα δυο εκ των οποίων κινούνται με μηχανισμό. Στα δομικά στοιχεία της εξέδρας τοποθετείται ο εξοπλισμός που απαιτείται για μια ροκ συναυλία ο οποίος σχετίζεται με τον ήχο, το φωτισμό και τις προβολές βίντεο.