Η Ελλάδα αποτελεί έναν από τους πιο γνωστούς θερινούς προορισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο. Το πιο διάσημο ελληνικό τουριστικό προϊόν μέχρι σήμερα είναι ο ήλιος και η θάλασσα που χαρακτηρίζουν το κλίμα του τόπου αυτού. Λαμβάνοντας υπ’όψην το δεδομένο αυτό σε συνδυασμό με την επικαιρότητα της χώρας, στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός ενός νέου τουριστικού προϊόντος το οποίο να αναδεικνύει τον φυσικό πλούτο του τόπου αλλά και τον πολιτισμό του ελληνικού λαού.
Αναλύοντας τα δεδομένα τουρισμού της Ελλάδας, προκύπτει το συμπέρασμα πως το νέο τουριστικό προϊόν θα πρέπει να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερο επισκέπτες από μακρινές χώρες όπως π.χ. Ινδία, Κίνα, Βραζιλία κλπ. Για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός επέλεξα να δημιουργήσω κάτι το οποίο θα εισάγει μια νέα «γλώσσα» στις υποδομές τουρισμού της Ελλάδας, έτσι ώστε να κεντρίσει το ενδιαφέρον όσο το δυνατόν περισσότερων ξένων τουριστών. Πρόκειται για τον πρώτο ουρανοξύστη τουριστικού χαρακτήρα στην Αθήνα.
Το νέο αυτό αρχιτεκτόνημα αντλεί την μορφή και τον χαρακτήρα του από το δένδρο της ελιάς που δώρισε η θεά Αθηνά στους Έλληνες, το οποίο ήταν χρήσιμο για το φως, τη θερμότητα, τη διατροφή κλπ, του κίονες που χαρακτηρίζουν τα αρχαία ελληνικά μνημεία όπως ο Παρθενώνας, και από το άγριο φυσικό τοπίο του Υμηττού. Ως αποτέλεσμα ο νέος ουρανοξύστης χαρακτηρίζεται από έντονα γλυπτική μορφή η οποία αναδύεται σαν σώμα μέσα από τη θάλασσα του Σαρωνικού κόλπου και αντλεί το όνομά του από τον θεό Τρίτωνα, ο οποίος περιγράφεται στη μυθολογία ως η θεότητα της θάλασσας και απεικονίστηκε με παρόμοιο τρόπο από τους Έλληνες.