Έχοντας ως σημείο αναφοράς το βιβλίο του Philip K. Dick, "Do Androids Dream of Electric Sheep?" και ερμηνεύοντας τα κυρίαρχα περιγραφικά και αφηγηματικά στοιχεία του περιβάλλοντος, εξετάζεται η μεταφορά μιας νέας ιστορίας σε ένα διαδραστικό περιβάλλον βιντεοπαιχνιδιού. Κυρίαρχος σκοπός αυτής της μεταφοράς είναι η ανάγνωση και ο κατακερματισμός των νοημάτων του φαντασιακού κόσμου του Philip. K. Dick καθώς και η μετάφρασή τους σε μια αρχιτεκτονική μορφή ικανή να παραπέμψει αλλά όχι να αντιγράψει τον κόσμο του βιβλίου. Οι κοινωνικές δομές, τα υπαρξιακά ερωτήματα του κεντρικού χαρακτήρα καθώς και η ζωντανή ύπαρξη του δίπολου ανθρώπου - μηχανή αποτελούν τον βασικό άξονα αυτής της ανάγνωσης.
Οι κοινωνικές δομές επιχειρούν να εκφραστούν τόσο στο σύνολο του κόσμου του βιντεοπαιχνιδιού όσο και στην κάθε μονάδα που το απαρτίζει και συγκροτεί σε σύνολο το νέο αφηγηματικό πλαίσιο. Η ταύτιση του χρήστη με τον κεντρικό ήρωα και τα εσωτερικά διλλήματα που περιγράφονται στο βιβλίο καθίσταται εφικτή με το χειρισμό ενός απρόσωπου avatarμέσα στο διαδραστικό περιβάλλον καθώς ψάχνει να αναγνωρίσει όλα τα νέα οπτικά ερεθίσματα. Η ύπαρξη του δίπολου ανθρώπου - μηχανή εκφράζεται στην ίδια την φύση του ψηφιακού χώρου με όλα τα στοιχεία προσομοίωσης μια πραγματικότητας όπως επίσης και στην εξέλιξη της ίδιας της πλοκής του βιντεοπαιχνιδιού.
Αλλάζοντας το μέσο αφήγησης αλλά και αναπαράστασης των αρχιτεκτονικών μορφών επιχειρείται μια νέα προσέγγιση της σχέσης της αρχιτεκτονικής και του νοήματος καθώς η αφήγηση πλέον αποδίδεται μέσω της διάδρασης και της ίδιας της συμμετοχής και προθυμίας του χρήστη να εμπλακεί και να γνωρίσει το νέο αυτό εικονικό περιβάλλον.