Το ερευνητικό θέμα ασχολείται με το “Μαθαίνοντας από το Λας Βέγκας” των Robert Venturi, Denise Scott Brown και Steven Izenour και επιχειρεί την κατανόηση και την ανάδειξη της σημασίας του βιβλίου αυτού για την αρχιτεκτονική σκέψη από την πρώτη του έκδοση μέχρι σήμερα. Στο πρώτο μέρος γίνεται μια εκτενής περιγραφή του ίδιου του βιβλίου, τόσο ως κομμάτι λόγου όσο και ως αντικείμενο σχεδιασμού. Αναφέρεται η δομή και η φύση της έρευνας των συγγραφέων στο Λας Βέγκας καθώς και η λογική και γραφιστική επεξεργασία των συμπερασμάτων. Έπειτα, μέσα από μια σειρά σύγχρονών του παραδειγμάτων, δίνεται μια συνοπτική εικόνα του ευρύτερου πλαισίου της πολιτιστικής παραγωγής την εκτεταμένη περιόδο ανάμεσα στην επιτόπια έρευνα στο Λας Βέγκας και την έκδοση του βιβλίου. Τα παραδείγματα έχουν επιλαγεί από πολλά πιθανά, με σκοπό να τονίσουν την ποικιλία και την ένταση των κριτικών προς το μοντερνισμό της εποχής, πάντα σε συνάρτηση με το υπό μελέτη βιβλίο. Τέλος, μια αναφορά στις κριτικές που έλαβε το “Μαθαίνοντας από το Λας Βέγκας” προσφέρει μια οπτική των κυρίαρχων διαφορετικών προσεγγίσεων στη μεταμοντέρνα αρχιτεκτονική αλλά και στην ίδια την έννοια του μεταμοντέρνου.
Στο παράρτημα του ερευνητικού θέματος περιλαμβάνεται η μετάφραση του βιβλίου από τα αγγλικά στα ελληνικά, όπως πραγματοποιήθηκε με βάση την αναθεωρημένη έκθεση του βιβλίου του 1977, μια αρχική αφορμή και ένα μετέπειτα βασικό προσεγγιστικό εργαλείο για την έρευνα που συνοδεύει.