Η Υπνοφόρα επιχειρεί να διερευνήσει τις σχέσεις μεταξύ πραγματικού/φαντασιακού, υποκειμένου/αντικειμένου, ενεργητικού/παθητικού, ιδιωτικού/δημοσίου και προτείνει ένα υβρικό περιβάλλον, ένα δωμάτιο-μηχανή μιας υπνωτικής εμπειρίας, το οποίο αποτελείται από τρία στοιχεία: το rotorelief [η υπνωτική μηχανή], το ‘’πιθάρι’’ [χώρος του ύπνου] και το κρεβάτι.
Ο σχεδιασμός αυτού του δωματίου-εγκατάστασης ξεκίνησε με την μεταφορά του υπνωτικού δίσκου του Marcel Duchamp ‘’Chinese Lantern’’, ένα από τα Rotoreliefs, στις τρεις διαστάσεις δημιουργώντας τη χωρική υπόσταση του γεωμετρικού μοτίβου του δίσκου. Η γεωμετρία των Rotoreliefs βασίζεται σε έκκεντρους κύκλους ελαφρώς μετατοπισμένους, οι οποίοι παράγουν μια στρέβλωση και την ψευδαίσθηση του τρισδιάστατου χώρου όταν περιστραφούν με τη βοήθεια μιας μηχανής έχοντας ένα σταθερό παλμό κίνησης. Η παλμική περιστροφική κίνηση των rotoreliefs συνδέεται με εκείνη του τροχού του αγγειοπλάστη και από το AnemicCinemaτου Duchamp μεταφερόμαστε εννοιολογικά στο πιθάρι του Διογένη μέσα στο οποίο κοιμόταν. Η Υπνοφόρα προσπαθεί να επανερμηνεύσει αυτή τη συνθήκη και να αναδείξει σε χωρικές διαστάσεις τη σύνδεσή τους.
Η λογική των έκκεντρων κύκλων συνεχίστηκε και στο σχεδιασμό του χώρου του ύπνου, του πιθαριού, ο οποίος είναι το σταθερό κομμάτι της κατασκευής. Δημιουργείται μία κοιλότητα, ένα είδος grotto, ανάγλυφο στο εσωτερικό του ως οπτική συνέχεια του περιστρεφόμενου στοιχείου της κατασκευής, μέσα στο οποίο είναι προσαρμοσμένο το κρέβατι με τέτοιο τρόπο ώστε το βλεμμα να επικεντρώνεται στο rotorelief που περιστρέφεται.
Πρόκειται για μια εγκατάσταση, ένα είδος πειραματικού υπνο-δωματίου που υφίσταται και ως χώρος απομόνωσης μέσα στον οποίο ο χρήστης λειτουργεί παθητικά και υποβάλλεται από το ίδιο το δωμάτιο στη διαδικασία του ύπνου. Η Υπνοφόρα όντας ουσιαστικά μία μηχανή δρα ως ‘’αγωγός’’ μεταξύ της συνειδητότητας και του ύπνου και υπό προυποθέσεις μπορεί να οδηγήσει στις υπναγωγικές και υπνοπομπικές εμπειρίες. Θα μπορούσε και να χαρακτηριστεί ως ένα δοχείο συγκέντρωσης του χώρου του ύπνου ως διάσταση και ως εμπειρία.