Το παιχνίδι έχει πάρει πολλές και διαφορετικές μορφές μέσα στα χρόνια. Σε αυτό έχει συμβάλλει και η εφαρμογή της σύγχρονης τεχνολογίας, η οποία συνεχώς αναπτύσσεται προσφέροντας νέες εμπειρίες. Με αφετηρία τα ηλεκτρονικά παιχνίδια υπολογιστών, ο παίκτης μπορεί να "ζήσει" και να εξερευνήσει ψηφιακούς κόσμους που έχουν δημιουργηθεί από την φαντασία των κατασκευαστών. Οι ψηφιακοί αυτοί κόσμοι ήταν προσβάσιμοι μόνο μέσω της οθόνης του υπολογιστή, ο οποίος είχε περιορισμένες δυνατότητες. Η ανάπτυξη του διαδικτύου και των των συσκευών εισαγωγής και προβολής ψηφιακών πληροφοριών έχουν καταστήσει τον υπολογιστή πλέον ένα καθημερινό αντικείμενο χρήσης και τον ψηφιακό κόσμο έναν παράλληλο σε αυτόν του φυσικού.
Η εμφάνιση ψηφιακής πληροφορίας στον φυσικό χώρο μέσω της νέας τεχνολογίας επαυξάνει την πραγματικότητα ενώ παράλληλα προσφέρει περισσότερες δυνατότητες στον χρήστη για να αλληλεπιδράσει με το περιβάλλον του. Έτσι ο επαυξημένος χώρος είναι το υβρίδιο της ψηφιακής πραγματικότητας και του υλικού κόσμου. Σε αυτό το υβριδικό περιβάλλον βασίζονται πολλά παιχνίδια, τα οποία με την χρήση της τεχνολογίας δημιουργούν έναν πολύ ρεαλιστικό φανταστικό χώρο με νέες τεχνολογικές δυνατότητες.
Το παιχνίδι λειτουργεί ως ένα μέσο διαπαιδαγώγησης, εξερεύνησης και γενικότερα έκφρασης και δημιουργίας. Δοκιμάζει τα όρια και τις δυνατότητες των νέων χώρων και τεχνολογιών, εξελίσσοντάς τους. Τα παιχνίδια αυτά χωρίζονται σε τρεις γενικές κατηγορίες σύμφωνα με την χρήση της τεχνολογίας και του τελικού αποτελέσματος που έχουν στον χώρο: την αποίκηση μέσω του παιχνιδιού, την διάσπαση μέσω του παιχνιδιού και την ενεργοποίηση μέσω του παιχνιδιού.
Το παιχνίδι Can You See Me Now είναι ένα παιχνίδι που τείνει περισσότερο στην κατηγορία της διάσπασης. Συνδυάζει το κλασσικό παιχνίδι του κυνηγητού με τεχνολογικές εφαρμογές όπως το GPS και το διαδίκτυο για να μετατρέψει την πόλη σε έναν λαβύρινθο που υφίσταται υλικά αλλά και ψηφιακά, έτσι ώστε οι παίκτες της πόλης να κυνηγούν παίκτες του διαδικτύου. Με άλλα λόγια οι παίκτες της πόλης κυνηγούν "φαντάσματα" τα οποία βλέπουν μόνο μέσω της οθόνης του υπολογιστή τους, κάτι το οποίο θα ήταν αδύνατο χωρίς την τεχνολογία που χρησιμοποιείται.
Η πανταχού παρούσα τεχνολογία συνδέεται και με άλλα παιχνίδια τα οποία δεν έχουν ένα τόσο οργανωμένο πρόγραμμα όπως το CYSMN αλλά είναι πιο ελεύθερα και τυχαία. Παιχνίδια όπως το Yellow Arrow και Barcode Battler χρησιμοποιούν τον γραμμικό κώδικα, ένα μέσο ταυτοποίησης καταναλωτικών προϊόντων, για να γεφυρώσουν τον ψηφιακό και υλικό κόσμο. Με μια ηλεκτρονική συσκευή ο κώδικας μεταφράζεται σε ψηφιακή πληροφορία και προσφέρει στον χρήστη πηγές με επιπλέον πληροφορίες. Η υλική ύπαρξη των κωδικών προϋποθέτει την εξερεύνηση του υλικού χώρου για την μετέπειτα εξερεύνηση του ψηφιακού. Η φυσική κίνηση είναι ένα στοιχείο που έλειπε από τους ψηφιακούς κόσμους των υπολογιστών του παρελθόντος και έχει αρχίσει μόνο πρόσφατα να εμφανίζεται. Η παράλληλη αυτή αλληλεπίδραση με φυσικά και ψηφιακά στοιχεία δεν είναι κάτι νέο, αλλά έχει αναφερθεί και στην New Babylon του Constant Nieuwenhuis, μια ουτοπία όπου ένα νέο είδος ανθρώπου χρησιμοποιεί αποκλειστικά το παιχνίδι για να εκφράσει την δημιουργικότητά του και για τον λόγο αυτό όλοι οι χώροι και τα αντικείμενα είναι αλληλεπιδράσιμοι και επαυξημένοι.
Τέλος η τεχνολογία και η χρήση της μέσω του παιχνιδιού δεν επηρεάζει μόνο τον άνθρωπο αλλά και τον χώρο στον οποίο εφαρμόζεται είτε εκ των προτέρων είτε ως αποτέλεσμα του παιχνιδιού. Οι εμπειρίες και οι αλληλεπιδράσεις αποτυπώνονται στο χώρο και η ψυχρή τεχνολογία τελικά οδηγεί έναν χώρο σε ένα ψυχολογικά και συναισθηματικά φορτισμένο περιβάλλον, συχνά στο ίδιο κλίμα με αυτό του φανταστικού κόσμου του παιχνιδιού.