Η παρούσα ερευνητική εργασία είναι κατ’ αρχήν μια απόπειρα κατανόησης και εννοιολόγησης της κατασκευής - βιβλίου, με τίτλο «6ν Ιστορίες και Παράρτημα», που ήταν το αποτέλεσμα μαθήματος επιλογής τέχνης στο 7ο εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2006-07. Σε αυτήν την απόπειρα κατανόησης και εννοιολόγησης, η μεθοδολογία που ακολούθησα συμπίπτει με αυτή που είχα ακολουθήσει και στην αρχική κατασκευή, όπως θα φανεί και παρακάτω. Έτσι, η στρατηγική της συλλογής και της καταγραφής που ανιχνεύεται στην αρχική κατασκευή, χρησίμευσε σαν μοντέλο εργασίας και στην θεωρητική έρευνα και την συγγραφή του κειμένου. Προσπαθώντας να κατανοήσω τις διαδικασίες που ακολούθησα στη δουλειά μου, τα ίχνη των οποίων εγγράφονται στο χώρο της πόλης, στο χώρο του κτιρίου του πανεπιστημίου και στο βιβλίο, έφτασα να ασχοληθώ θεωρητικά με τις έννοιες του χάρτη, της ψυχογεωγραφίας, της παραπομπής και του υπερκειμένου. Από την άλλη προσπαθώντας να δω το βιβλίο αυτό σαν χειροποίητο, μοναδικό αντικείμενο που τοποθετείται σ’ ένα ευρύτερο πλαίσιο παραγωγής και που έχει ιστορικές συνισταμένες στην ιστορία και θεωρία της τέχνης, οδηγήθηκα σε μια έρευνα πάνω στα βιβλία καλλιτεχνών, από τις αρχές του 20 αι. μέχρι σήμερα. Το υλικό της θεωρητικής έρευνας, συγκεντρώνεται σε ένα βιβλίο με τίτλο «ΜΕΜΕΧ».
Κατά δεύτερο λόγο, η παρούσα εργασία είναι ένας εμπλουτισμός και διεύρυνση της πρώτης κατασκευής - βιβλίου. Στοιχεία από το αρχικό βιβλίο αποτελούν την αφετηρία για νέα παράγωγα, πειράματα, καταστάσεις, τα οποία τελικώς οργανώνονται σε δύο μέρη: 1. Δημιουργία μιας δεύτερης κατασκευής επί του αρχικού Βιβλίου, με τη μορφή χαρτογράφησης παραπομπών πάνω στην πρώτη σε διαφάνειες. 2. Δημιουργία ενός νέου Βιβλίου, με τίτλο « Άλλες 5 ιστορίες », εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο του βιβλίου «6ν Ιστορίες και Παράρτημα», συγκεντρώνοντας όλα αυτά τα παράγωγα σε τυπωμένη μορφή.