Φωτογραφίζοντας το αστικό τοπίο του σήμερα θα καταγράφαμε εικόνες με φανερή την παρουσία της διαφήμισης αλλά και του γκραφίτι σε όλο της το ανάπτυγμα. Ο τρόπος έκφρασης σε δημόσια θέα και εν μέσω των καθημερινών ερεθισμάτων που συνοδεύουν το βίωμα ενός εικαστικού ή διαφημιστικού γεγονότος στην πόλη είναι κομμάτι μιας πολύπλοκης διεργασίας και δημιουργίας καταστάσεων στην πόλη.Η διαφήμιση και τα γκραφίτι μεταβάλλουν καθημέρινα την εικόνα αυτής.Αυτές οι μεταβολές δημιουργούν μια νέα τοπογραφία ,ένα “ανεμοστρόβιλο” που κινείται δημιουργώντας με τρόπο παρεμβατικό νέες εικόνες με χαρακτήρα επίκαιρο και εφήμερο.
Το αντικείμενο της έρευνας μας είναι η ανάλυση και θεώρηση της πόλης και της κοινωνίας ως προς την σχέση της με την διαφήμιση και το γκραφίτι. Δυο παράγοντες που ξεκινούν από αντιδιαμετρικά αντίθετους πυρήνες της κοινωνίας και συγκρούονται μπροστά στα μάτια μας πάνω στην επιφάνεια της πόλης. Θα παρατηρήσουμε και ερευνήσουμε τα κίνητρα, την δράση, το χαρακτήρα και τις τάσεις των δύο φαινομένων στην ιστορία καταλήγωντας στην σημερινή εποχή,όπου εστιάζουμε στην παγκόσμια γλώσσα,την γλώσσα των λογοτύπων και των συμβόλων,μια γλώσσα που χρησιμοποιείται πλέον και από τους δυο “αντιπάλους” . Eντοπίζουμε την πιο καίρια στάση του σύγχρονου γκραφίτι κινήματος να κινηθεί προς την επαναδιεκδίκηση του δημόσιου χώρου που έχει παραδοθεί άνευ όρων στα χέρια των διαφημιστών.
Το απομεινάρι της μάχης graffiti vs. διαφήμιση είναι κομμάτι ενός ιδιότυπου και αρκετάενδιαφέροντος forum στο αστικό περιβάλλον.Τα χαρακτηριστικά του forum που καταγράφεται στην πόλη είναι πολλά : η συνεχής επιστρωμάτωση και ανανέωση των μηνυμάτων τόσο από την διαφήμιση όσο και από το γκραφίτι,ο επίκαιρος χαρακτήρας του διαλόγου, η αντίθεση νόμιμου-παράνομου. Εκτός όμως από την μάχη μεταξύ διαφήμισης-γκραφίτι στον αστικό χώρο θα ερευνήσουμε τις αλληλεπιδράσεις του φαινομένουστην κοινωνία, την πολιτική,σε σχέση με τις εξελίξεις στον κόσμο και το μέλλον του ανθρώπου πάνω σε αυτόν.