Η συγκεκριμένη πρόταση επεξεργάζεται την σύγχρονη, εργολαβική, λογική φτηνής κατασκευής στην Ελλάδα και την επαναχρησιμοποιεί στην ίδια χώρα και για τον ίδιο σκοπό, την κατοίκηση.
Στο ερευνητικό που προηγήθηκε της διπλωματικής εργασίας με τίτλο: Γιαπί: Το δοχείο του ατελείωτου μελετήθηκε το γιαπί ως ένας ημιτελής κατασκευαστικά χώρος που όταν εγκαταλείπεται σε αυτήν την κατάσταση, προκαλεί μια αμήχανη χωρική κατάσταση τόσο ανοιχτή στον τρόπο χρήσης της, όσο και στον τρόπο κατανόησής της.
Ο σχεδιασμός ξεκινά τώρα από την πτώση του γιαπιού που μελετήθηκε μέσα στον γειτονικό του χείμαρρο, τον Κραυσίδωνα.
Η θέση της ημιτελής πολυκατοικίας μέσα στον χείμαρρο είναι εκεί που τελειώνει η πόλη του Βόλου και ξεκινά η πόλη του Άνω Βόλου, σχετικά κοντά στο σημείο που πηγάζει ο χείμαρρος. Δηλαδή πρόκειται για μια αμήχανη περιοχή σαν αυτές που συχνά συναντά κάποιος στις άκρες των ελληνικών πόλεων. Μόνο που σε αυτήν την περιοχή οι αντιθέσεις είναι ακόμα μεγαλύτερες γιατί ένας τσιγγάνικος φτωχικός οικισμός γειτονεύει με τις πολυτελείς εξώδικες κατοικίες του Άνω Βόλου. Επίσης στην περιοχή παρατηρείται έντονη χρήση του εδάφους του χειμάρρου με παροδικές επεμβάσεις ή και μόνιμες από τους γύρω κατοίκους.
Με αυτήν την πτώση δημιουργείται ένας καινούριος οριζόντιος σκελετός μέσα στον χείμαρρο, ο οποίος γεφυρώνει τις δύο ακτές του χειμάρρου τόσες φορές όσοι και οι όροφοι του γιαπιού μελέτης. Αυτές οι γέφυρες διαμορφώνουν τον πρωτεύοντα σκελετό του θέματος ο οποίος περικλείει μικρότερους (δευτερεύοντες) σκελετούς ιδιοκτησιών οι οποίοι φέρουν δωμάτια και βρίσκονται σε διαφορετικό στάδιο ολοκλήρωσης ανάλογα με την θέση τους μέσα στον μεγάλο σκελετό.
Έτσι ο μεγάλος σκελετός περικλείει 37 ιδιοκτησίες που προκύπτουν από την επανάληψη τριών τυπολογιών.
Οι τρεις τυπολογίες προκύπτουν από την μελέτη και το μετασχηματισμό μιας εργολαβικής κάτοψης ενός τυπικού ορόφου πολυκατοικίας ο οποίος περιέχει 3 διαμερίσματα.
Από τις 37 ιδιοκτησίες του πρωτεύοντα σκελετού, οι 6 είναι ολοκληρωμένες σε βαθμό που μπορούν να κατοικηθούν (δηλαδή κλείνουν ως κελύφη) οι υπόλοιπες τείνουν να φτάσουν σε αυτόν τον βαθμό με την καθεμία από αυτές να βρίσκεται σε διαφορετικό κατασκευαστικό και κατ επέκταση σχεδιαστικό στάδιο. Αυτό που παραμένει πάντα ίδιο στις ιδιοκτησίες ανάλογα με την τυπολογία είναι ο χώρος ο οποίος πρόκειται να καλύψουν και η πρόσβαση σε αυτές.
Η αγορά των ιδιοκτησιών αυτών δεν θα αφορά την αγορά του εδάφους του χειμάρρου ούτε την αγορά του μεγάλου σκελετού από γέφυρες, αλλά θα αφορά την αγορά των επιμέρους σκελετών και η τιμή θα εξαρτάται από τον βαθμό ολοκλήρωσης της κάθε ιδιοκτησίας. Ο χείμαρρος μαζί με τις γέφυρες του θα συνεχίσει να είναι δημόσιος με ελεύθερη πρόσβαση, όπως τώρα. Στην περίπτωση που δεν αγοραστούν οι δευτερεύοντες σκελετοί και δεν χρησιμοποιηθούν ως κατοικίες (με την δόκιμη έννοια του όρου) αφήνονται σε μια ελεύθερη χρήση όπως ακριβώς αφήνεται και κάθε δημόσια κατασκευή μόνο που αυτήν την φορά δεν υπάρχει σαφής κατεύθυνση ως προς την χρήση αλλά οι ημιτελείς σκελετοί αναμένουν την χρήση ή μη που θα τους δοθεί από τους ανθρώπους.
Σημαντικό σημείο της εργασίας είναι και η διαμόρφωση του εδάφους της κοίτης στην οποία οι έξι λεκάνες- θέατρα που τοποθετούνται ανά 3 κάθετες γέφυρες, κάθετα και αυτές στην ροή του χειμάρρου, ανακόπτουν την ταχύτητα του νερού του χειμάρρου δημιουργώντας εσωτερικές δίνες καθώς επίσης αποθηκεύουν μεγάλη ποσότητα νερού, πράγμα ζωτικό για το έδαφος την περίοδο που ο χείμαρρος στερεύει.
Το έργο ορίζει μια ιδιοκτησία με χτυπημένη ιδιοτικότητα λόγω της ενοποίησης των χρήσεων σε ορόφους ,την εξωτερίκευση των προσβάσεων και των ανοιχτών κελυφών της. Επίσης ορίζει μια νέα λογική κατασκευής βασισμένη στην μετατόπιση της περιόδου κατασκευής και εν μέρει σχεδιασμού μέσα στον χρόνο κατοίκησης. Έναν χώρο δηλαδή που εξελίσσεται μέσα στον χρόνο και η επέμβαση ή μη του ανθρώπου είναι αυτή που του προσδίδει νόημα. Αφήνετε στις αλλαγές των φυσικών και αστικών συμβάντων λειτουργώντας ως ένα φίλτρο ελέγχου του χειμάρρου και τέλος καλεί τους κατοίκους του¬¬¬¬ σε σχέσεις συνεργασίας ή σύγκρουσης μεταξύ τους αλλά και με τις καταστάσεις της πόλης εκεί.