Η ανθρώπινη δραστηριότητα έχει επιβαρύνει το περιβάλλον σε μη αναστρέψιμο βαθμό. Η συνεχής οικοδομική δραστηριότητα έχει εξαντλήσει τους φυσικούς πόρους οδηγώντας στην ανεξέλεγκτη παραγωγή απορριμμάτων, καθιστώντας αναγκαία την αναθεώρηση του τρόπου σχεδίασης και την υιοθέτηση ενός κυκλικού μοντέλου. Για να γίνει αυτό όμως, πρέπει πρώτα να υπάρξει μια πραγματική κατανόηση της κυκλικής οικονομίας, η οποία με τα χρόνια έχει θεμελιωθεί πάνω σε πολλές διαφορετικές ιδέες και έννοιες, δυσχεραίνοντας την επίτευξη ομοφωνίας ως προς το τι πραγματικά είναι. Αυτός είναι και ο στόχος του παρόντος ερευνητικού, να εξετάσει δηλαδή, τι σημαίνει η κυκλική οικονομία στην Ελλάδα και ποιες έννοιες εμπεριέχει, μέσα από την παρουσία της στην ελληνική εκπαίδευση.