Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην μελέτη τμήματος του εγκαταλελειμμένου σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου και την αξιοποίηση βιβλιογραφικής έρευνας, ιστορικών και προσωπικών καταγραφών από σταθμούς της Αρκαδίας για την επιλογή κατάλληλων σημείων παρέμβασης. Έπειτα από συλλογή πληροφοριών και παλαιών σχεδίων παράγονται τα απαραίτητα σχέδια για τα σιδηροδρομικά κτίσματα των σταθμών στα χωριά Στενό, Παρθένι και Ελαιοχώρι, μελετάται η μεταξύ αυτών διαδρομή που δημιουργούν οι ράγες του τρένου και προτείνεται πεζοπορία, τμήματα της οποίας προτείνεται να πραγματοποιηθούν με χρήση ποδηλατοδρεζίνας. Γίνεται προσπάθεια να αναδειχθεί το πλούσιο πολιτισμικό υπόβαθρο της περιοχής και το βραχώδες, ιδιαίτερο Πελοποννησιακό τοπίο, σε συνδυασμό με την ιστορική υπόσταση των ίδιων των κτιρίων των σταθμών. Προτείνονται, τέλος, ελάχιστες παρεμβάσεις στα εγκαταλελειμμένα κτίσματα των σταθμών που αναδεικνύουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε χωριού, εκθέτουν παλιά σχέδια, φωτογραφίες και ιστορικά αντικείμενα και εξυπηρετούν τους πεζοπόρους.
Λέξεις κλειδιά:σιδηρόδρομος, δίκτυο, πεζοπορία, διαδρομή, μουσείο, επανάχρηση