Η ερευνητική εργασία πραγματεύεται τις χωρικές ατμόσφαιρες που προκύπτουν από το συνδυασμό αρχιτεκτονικής και μουσικής, μέσα σε έναν χώρο. Η εργασία εστιάζει στη μελέτη του έργου του Ιάννη Ξενάκη και τη σχέση της αρχιτεκτονικής με τη μουσική σύνθεση και τις συνδέσεις τους και με άλλες επιστήμες, με στόχο την παραγωγή ιδιαίτερης χωρικής ατμόσφαιρας και εμπειρίας. Ο Ξενάκης ήταν αρχιτέκτονας, συνθέτης και μαθηματικός του οποίου το έργο γεφύρωσε τα όρια μεταξύ αρχιτεκτονικής και μουσικής με παραδειγματικό τρόπο. Οι επιρροές του, τα βιώματα, οι εμπειρίες και οι μνήμες του αποτέλεσαν πηγές έμπνευσης και έπαιξαν πολύ σημαντικό ρόλο στο έργο του. Αφενός η προσέγγισή του στο σχεδιασμό και τη σύνθεση βασίστηκε σε μαθηματικές αρχές που του επέτρεψαν να δημιουργήσει δομές και ήχους που ήταν ταυτόχρονα καινοτόμοι και βαθιά συνδεδεμένοι με τον φυσικό κόσμο. Αφετέρου τα αρχιτεκτονικά του έργα συχνά περιείχαν μαθηματικές έννοιες και σχεδιάστηκαν για να δημιουργήσουν μία αίσθηση κίνησης και ροής. Σκοπός της εργασίας είναι να ερευνηθούν και να βρεθούν, μέσα από το έργο του,και μέσα από τρία ερμηνευτικά εργαλεία: τη νευροφαινομενολογία, τη σημειογραφία και την πολυαισθητηριακή εμπειρία, τα κοινά εκφραστικά μέσα και οι μηχανισμοί αρχιτεκτονικής και μουσικήςκαι πώς οι δύο κλάδοι μπορούν να ενημερώσουν και να εμπνεύσουν ο ένας τον άλλον.