Στα τέλη του 20ού αιώνα, μια νέα τάση εμφανίζεται στην αυτοκινητοβιομηχανία, επαναπροσδιορίζοντας τα κέντρα διανομής αυτοκινήτων σε ελκυστικούς χώρους. Ο πρωτοπόρος σχεδιασμός του Norman Foster για το Renault Distribution Centre στο Swindon αποτέλεσε την επιτομή αυτής της αλλαγής, συνδυάζοντας την τεχνολογική υπεροχή με ανέσεις φιλικές προς τον επισκέπτη. Στον 21ο αιώνα η αρχιτεκτονικής αυτοκινητοβιομηχανίας διευρύνεται, περιλαμβάνοντας αυτοκινητόδρομους, μουσεία και πολλά άλλα. Τα μουσεία αυτοκινήτων, ειδικότερα, εξελίχθηκαν ώστε να ασχολούνται με τις κοινότητες, τον τουρισμό, την εκπαίδευση και τον πολιτισμό, διοργανώνοντας φεστιβάλ και εκδηλώσεις.
Με βάση αυτές τις πληροφορίες, το θέμα της διπλωματικής είναι ο σχεδιασμός ενός μουσείου του 21ου αιώνα. Οι στόχοι της διπλωματικής περιλαμβάνουν τη διατήρηση της αυτοκινητιστικής κληρονομιάς, την προώθηση της πολυχρηστικότητας, τη διεκδίκηση της κυριαρχίας στο περιβάλλον, τη διασφάλιση της προσβασιμότητας μέσω των δημόσιων συγκοινωνιών και την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας. Ο σχεδιασμός αποσκοπεί στην αναζωογόνηση του χώρου σε έναν ζωντανό πολιτιστικό και οικονομικό πυρήνα, προκαλώντας το περιβάλλον και επηρεάζοντας θετικά την τοπική κοινότητα και την ευρύτερη περιφερειακή ανάπτυξη.