Το συγκεκριμένο μουσείο κινηματογράφου έχει σχεδιαστεί σε ένα εγκαταλελημένο οικόπεδο στην παραλία της Γλυφάδας. Ο λόγος για τον οποίο επέλεξα το παραπάνω οικόπεδο στην παραλία της Γλυφάδας, ως πεδίο της αρχιτεκτονικής μελέτης δεν είναι τυχαίος. Όπως ο θεσμός του κινηματογράφου έζησε στιγμές δόξας και μεγάλης αποδοχής από το κοινό, το παραπάνω οικόπεδο αποτελούσε για πολλά χρόνια ένα πολυσύχναστο μέρος, καθώς εκεί υπήρξε ένα από τα μεγαλύτερα λούνα-παρκ της Αττικής και στη συνέχεια ένας πολύ φιλόξενος χώρος νυχτερινής διασκέδασης. Παρόλαυτα στη συνέχεια ο θεσμός του κινηματόγραφου πέρασε στην αφάνεια διότι, λόγω της τεχνολογικής ανάπτυξης ο θεατής βρίσκει διάφορους τρόπους προκειμένου να παρακολουθήσει μία ταινία. Τις περισσότερες φορές το ταμείο του σινεμά αντικαθίσταται από μια μηνιαία συνδρομή σε κάποια από τις πολλές ηλεκτρονικές πλατφόρμες που υπάρχουν, την θέση του κυλικείου παίρνει η οικιακή κουζίνα, η μεγάλη οθόνη της κινηματογραφικής αίθουσας απουσιάζει καθώς το μονο που υπάρχει σε μια κατοικία είναι μία οθόνη, είτε τηλεόρασης είτε υπολογιστή ,ενώ υπάρχει πλήρης έλεγχος για το ποιοι είναι οι θεατές αλλα και για ποια ταινία προβάλεται. Το ίδιο συνέβη και στο παραπάνω οικόπεδο, το οποίο έχει ερημωθεί εδώ και χρόνια. Με τον σχεδιασμό λοιπόν του παραπάνω κτιρίου, ευελπιστώ όχι μόνο στην ανανέωση του κινηματογράφου αλλά και του παραθαλάσσιου αυτού οικοπέδου. Το κτίριο αποτελείται από 4 ορόφους. Ο επισκέπτης εισερχόμενος στο εσωτερικό του κτιρίου αρχίζει σταδιακά να μεταβαίνει απο τον πραγματικό κόσμο, στον κόσμο του κινηματογράφου (δηλαδή, σε μια κινηματογραφική αίθουσα). Για να απολαύσουμε το οτιδήποτε χρειαζόμαστε συναισθηματικούς δεσμούς παρόλα αυτά, αυτό συμβαίνει μονάχα όταν αποτελούμε μέρος της δραστηριότητας στην οποία συμμετέχουμε. Το κτίριο προσπάθει να προσκαλέσει τους επισκέπτες να το ανακαλύψουν ώστε με αυτόν τον τρόπο να μην είναι μονάχα παρατηρητές, αλλά να αποτελέσουν μέλος του μουσείου. Πέρα λοιπόν από τις κεντρικές εκθέσεις στον πρώτο και δεύτερο όροφο, υπάρχουν και σε άλλα μέρη του οικοπέδου που περιμένουν να ερευνηθούν.