Σκοπός της εργασίας αυτής ήταν να εξερευνηθεί πως το σώμα επηρεάζει τη λογική κατασκευής των δομών που το περικλείουν και τις κατοικεί. Ξεκινά με την έννοια της σωματικότητας και τη σχέση σώματος-ενδύματος-αρχιτεκτονικής η οποία υπάρχει σε πολλαπλά επίπεδα. Ένα από αυτά υφίσταται όσο αφορά τη γεωμετρία και τη σύνθεση λεπτομερειών και αναλογιών πάνω στο ανθρώπινο σώμα. Κατασκευάζοντας ενδύματα αλλά και κτίρια ο δημιουργός σχεδιάζει, τραβά γραμμές με κριτήριο τη σχέση αυτών με το σώμα και τις κινήσεις και συμπεριφορές του.
Στο πλαίσιο της κατανόησης του τρόπου κατασκευής των ενδυμάτων και της γραφής αυτών των γραμμών και της σχέσης τους με το ανθρώπινο σώμα, εξερευνήθηκε η πρακτική της δημιουργίας του πατρόν για ενδύματα. Πρόκειται για μια περίπλοκη διαδικασία που μπορεί να αποδοθεί είτε με εμπειρικό τρόπο είτε με ακριβείς μαθηματικές διαδικασίες. Μια αρχική ιδέα καλείται να γίνει πραγματικότητα μέσω δισδιάστατων σχεδίων που στη συνέχεια θα συναρμολογηθούν για να συνθέσουν ένα ολοκληρωμένο τρισδιάστατο αντικείμενο, στο οποίο θα κατοικήσει το ανθρώπινο σώμα. Ο κύριος τρόπος με τον οποίο το επίπεδο ύφασμα αποκτά τρισδιάστατη υπόσταση προκειμένου να ακολουθήσει την περίπλοκη τοπογραφία του ανθρώπινου σώματος, είναι η πένσα(dart). Πρόκειται για μια τεχνική κατά την οποία το ύφασμα «διπλώνεται» σε ένα τρίγωνο και, με το περίσσιο ύφασμα κρυμμένο, δημιουργείται η επιθυμητή καμπύλη.
Εν κατακλείδι, το πατρόν επιτρέπει την μετάφραση μιας ιδέας σε αντικείμενο. Ο σχεδιασμός του αποτελεί μια διαδικασία τόσο δημιουργική όσο και τεχνική. Με τον ίδιο τρόπο προσπάθησα, τεχνικά αλλά και δημιουργικά, να χρησιμοποιήσω τη πένσα ως μέσο για να μεταφράσω το πατρόν, δηλαδή την κατασκευαστική λογική πίσω από την εκτέλεση μιας ιδέας, σε ένα conceptual αντικείμενο. Έτσι, σχεδιάστηκε η φόρμα-διάγραμμα που παρουσιάζεται στο τελευταίο κεφάλαιο. Το μέσο κατασκευής της, η πένσα, εκτίθεται, προκειμένου να αναγνωριστούν τα χαρακτηριστικά του και το γεγονός ότι επηρεάζει την ανάπτυξη του σχεδίου και την μορφή και το σχήμα που θα έχει το τελικό παραγόμενο αντικείμενο.