Κεντρικός στόχος της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι να διερευνηθεί η επίδραση που ασκεί το κατασκευαστικό παιχνίδι και συγκεκριμένα τα τουβλάκια (blocks), στην χωρική ανάπτυξη του παιδιού και συνεπώς στη σχέση του με την αρχιτεκτονική. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνεται μια συνοπτική παρουσίαση των κυρίαρχων θεωρητικών τάσεων πάνω στην έννοια του παιχνιδιού και της σχέσης του παιχνιδιού με την αρχιτεκτονική. Στο δεύτερο μέρος καταγράφονται και κατηγοριοποιούνται τα παιχνίδια με τουβλάκια όπως συναντώνται στην αγορά, ενώ στη συνέχεια δίνεται ο τρόπος με τον οποίο μέσα από τις παραπάνω έρευνες πραγματοποιήθηκε η κατασκευή ενός παιχνιδιού αποτελούμενο αποκλειστικά με τουβλάκια. Πρόκειται για τουβλάκια κατασκευασμένα από κόντρα πλακέ και πλαστικό, το χαρακτηριστικό των οποίων είναι πως δεν φέρουν περιορισμό στην ηλικία πέραν του κατώτατου ορίου της ηλικίας των τριών ετών.