Το παρόν ερευνητικό θέμα σχετίζεται με τη μελέτη του έργου του Ιταλού αρχιτέκτονα CarloScarpaκαι ειδικότερα στο κοιμητήριο του Brion. Πιο συγκριμένα προσανατολίζεται στη σύνδεση της σχεδιαστικής διαδικασίας με το κτήριο και την χωρική εμπειρία οπού αυτό προσφέρει . Παράλληλα εξετάζεται η παραπάνω σχέση μέσα από την παράδοση της πόλης καταγωγής του, με στοιχεία όπως το φως και η σκιά, η υλικότητα και η λεπτομέρεια κατασκευής και το υγρό στοιχείο . Τέλος αναδεικνύεται η σχέση μεταξύ του μέρους - αποσπάσματος και του συνόλου τόσο κατά την σχεδίαση όσο και στην εμπειρία του υλοποιημένου χώρου .
Ένας τρόπος να κατανοηθεί σε μεγαλύτερο βαθμό ο ίδιος ο αρχιτέκτονας και οι τεχνικές σχεδιασμού του ήταν και το ταξίδι με την επί τόπου επίσκεψη αυτών των έργων . Μέσα από την επίσκεψη αυτή έγινε αντιληπτή η ταύτιση της μεθόδου σχεδιασμού και η εστίαση στη λεπτομέρεια με τον τρόπο που αντιλαμβάνεται και κατανοείται το συνολικό έργο του Brion.
Πιο συγκεκριμένα, ολόκληρο το ερευνητικό ακλουθεί έναν ημερολογιακό χαρακτήρα εκκινεί από την μελέτη του συνολικού του έργου ενώ από την στιγμή που πραγματοποιείται το ταξίδι επικεντρώνεται η μελέτη στην σχέση της διαδικασίας σχεδιασμού του με το τελικό αποτέλεσμα . Η μελέτη ξεκινά από την έρευνα η όποια μετά την ολοκλήρωση του ταξιδιού παρουσιάζονται νέα δεδομένα και παρατηρούνται κοινοί τόποι και χαρακτηριστικά τόσο μέσα στα έργα όσο και στο ιδίωμα και σχεδιασμό του Scarpa. Έτσι επιλέγεται να μελετηθεί εκτενέστερα και σε βάθος το τελευταίο και έργο του , το Brion. Μέσα από την καταγραφή και την κατανόηση του έργου από σχεδία αλλά και τον φωτογραφικό φακό γίνεται προσπάθεια να κατανοηθεί πως ο τρόπος σχεδιασμού έχει επιδράσει στο τελικό υλοποιημένο έργο και στην χωρική εμπειρία οπού κάποιος έχει μέσα σε αυτό .