Το διαδίκτυο αποτελεί ένα τόπο που η πληροφορία ρέει προς διάφορους κόµβους. Ωστόσο, η σύγχυση που προκαλεί ο γενικότερος βοµβαρδισµός µε πληροφορίες οδηγεί τελικά στον αποπροσανατολισµό.
Η αστική µονάδα διαχείρισης και διάχυσης δεδοµένων καλείται να φιλτράρει την πληθώρα της πληροφορίας που προέρχεται από την πόλη (π.χ. από τα τµήµατα του πανεπιστήµιου που πραγµατοποιούν έρευνες και από διάφορα τεχνολογικά κέντρα) και να την µεταδώσει ξανά στην πόλη, αφού µε κάποιο τρόπο τη διαχειριστεί. Η διάχυση της πληροφορίας αποτελεί τον σηµαντικότερο ρόλο που καλείται να διαδραµατίσει η αστική µονάδα. ∆εν έρχεται να αντικαταστήσει υπάρχοντες τόπους παραγωγής πληροφορίας αλλά δρα σε συνεργασία µε αυτούς βοηθώντας στη διάχυση της γνώσης(των µετα-δεδοµένων),εκεί που εντοπίζεται πρόβληµα.
Προτείνει λοιπόν, τρεις τρόποι διάχυσης πληροφορίας: α) στο εσωτερικό του κτιρίου µέσα σε χώρους παρουσίασης κατάλληλα εξοπλισµένους –αµφιθέατρο, χώρους προσοµοιωτών, χώρους για εκθέσεις, installations κ.α. β) µέσα από διάφορα events που θα συµβαίνουν στην πόλη, µε την βοήθεια των κινητών µονάδων, των vans και των info kiosks. Η λογική σε αυτή την περίπτωση είναι πως η πληροφορία µεταδίδεται και έξω από τα όρια του οικοπέδου άµεσα στους πολίτες γ)διαδικτυακά, όπου ο καθένας θα έχει τη δυνατότητα να «κατεβάσει» στον σκληρό του πληροφορίες σχετικά µε το υλικό που διαχειρίζεται το κτίριο.
Θα πρέπει να αναφερθεί πως το κτίριο αποτελεί ένα κοµβικό σηµείο ενός ευρύτερου δικτύου που αναπτύσσεται ανάµεσα σε αντίστοιχα µοντέλα άλλων χωρών ή πόλεων.