Arch.Uth Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Arch.Uth UTH.gr English
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: Σχεδιασμός Ψηφιακού Χώρου
Γνωστικά Πεδία (Οδηγία 2005/36/ΕΚ): , Αρχιτεκτονική Σύνθεση/Δημιουργία, Ιστορία και Θεωρία, Κοινωνική Διάσταση του Σχεδιασμού, Οργάνωση Προμελέτης.
Γενικές ικανότητες (βάσει παραρτήματος διπλώματος): Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών, Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις, Λήψη αποφάσεων, Αυτόνομη εργασία, Ομαδική εργασία, Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον, Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών, Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης.

 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

[Γνώση, Ανάλυση, Σύνθεση, Αξιολόγηση]

Στο μάθημα γίνεται μία εισαγωγή στην έννοια του κυβερνοχώρου και επιχειρείται εξοικείωση με τις τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας. Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση προβλημάτων σχεδιασμού εικονικού/ψηφιακού χώρου/περιβάλλοντος και ο εφοδιασμός με τα κατάλληλα εργαλεία.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Οι διαλέξεις καλύπτουν τα εξής θέματα: Κυβερνοχώρος ανάλυση, ιδιότητες, εφαρμογές, έκφραση σε τέχνη και κινηματογράφο. Εμβάθυνση σε εικονική πραγματικότητα, ιδιότητες ανάλυση σύγχρονων περιβαλλόντων εφαρμογής ΕΠ. Εισαγωγική παρουσίαση και ανάλυση θεμάτων σχεδιασμού περιβαλλόντων ΕΠ. Εμπλοκή ΕΠ και του σχεδιασμού τους σε αρχιτεκτονική και πολεοδομία. Διαδραστικός Σχεδιασμός. Η σειρά διαλέξεων κλείνει με προωθημένα εργαλεία σχεδιασμού ΕΠ και μια ματιά στο μέλλον τους και τις ενδεχόμενες εφαρμογές τους (κοινωνία της πληροφορίας, κλπ).

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Το μάθημα βασίζεται κυρίως σε παραδόσεις που συνοδεύονται με παρουσιάσεις Ε.Π. διαφορετικών τυπολογιών και επιπέδων ανάλυσης, παρουσιάσεις οπτικοακουστικού υλικού ή διορθώσεις των θεμάτων που επεξεργάζονται ταυτόχρονα οι φοιτητές. Μετά το 3o μάθημα οι φοιτητές ξεκινούν το θέμα μελέτης σε ομάδες έως 4 ατόμων. Η αξιολόγηση είναι η συνισταμένη της γενικής δραστηριότητας και συμμετοχής στο μάθημα και της βαθμολογίας τους στο θέμα.

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Εικονική Πραγματικότητα, Κυβερνοχώρος, Δυνητικός Χώρος, Διαδραστικός Σχεδιασμός, Συνθετικά Περιβάλλοντα

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

http://vr.arch.uth.gr/VR-Arch/