Το αντικείμενο της μελέτης είναι oρόλος των αγορών στην λειτουργία της σύγχρονης πόλης. Το ερευνητικό εστιάζει στην γενεαλογία των χώρων, όπου αναπτύσσεται η αγορά, στην σχέση τους με τον ιστό της πόλης και στην επίδραση που έχουν στην ανάπτυξή της. Οι σύγχρονες αγορές, με την μορφή των εμπορικών κέντρων, θεωρούνται πυρήνες αστικοποίησης, αφού συγκεντρώνουν πλήθος δραστηριοτήτων και παράγουν νέες κεντρικότητες στην περιαστική ζώνη της πόλης συμβάλλοντας, έτσι, αθροιστικά με τις υπόλοιπες δημόσιες λειτουργίες της, στην ανάπτυξη της, τόσο οικονομικά όσο και κοινωνικά. Ο χαρακτήρας τους μεταβάλλεται ανάλογα με τις επιταγές της εποχής και προσαρμόζεται με βάση τις εκάστοτε ανάγκες. Η σημερινή τους μορφή δημιουργεί προβληματικές σε σχέση όχι μόνο με τον χώρο, αλλά και σε κοινωνικό επίπεδο επηρεάζοντας σημαντικά τις διαπροσωπικές σχέσεις του ατόμου. Τα εμπορικά κέντρα, τύπου mall, έχουν αρχίζει να παρακμάζουν και εγκαταλείπονται στη χώρα που γεννηθηκαν την Αμερική, ενώ συνεχίζουν να παράγονται παγκοσμίως. Αυτό θέτει υπό αμφισβήτηση την πλέον πετυχημένη εφαρμογή τους και δημιουργεί ανησυχίες για την μετέπειτα εξέλιξή τους.
Με εμφανή τα στοιχεία σύνδεσης του εμπορικού στοιχείου της πόλης, της κοινωνίας και της οικονομίας, και δεδομένου του σημερινού καταναλωτικού προτύπου της εμπορευματοποιημένης κοινωνίας, κρίνεται σκόπιμος ο εντοπισμός του ρόλου των mallστη σύγχρονη κοινωνία και πώς ο ρόλος της αρχιτεκτονικής μπορεί να αποτελέσει ένα μηχανισμό τροφοδότησης της σκέψης για μια εκ νέου εφαρμογή με βάση τον ιστό της πόλης και τις επιθυμητές κοινωνικές σχέσεις.