Η ερευνητική αυτή εργασία ξεκίνησε με την αφορμή ενός τυχαίου συμβάντος. Το τυχαίο αυτό συμβάν έλαβε χώρα, στην περιοχή της λίμνης Κερκίνης, στο νομό Σερρών στα πλαίσια ενός εργαστηρίου, τον Μάιο του 2012. Το θέμα του εργαστηρίου αφορούσε τον σχεδιασμό παρατηρητήριων για την λίμνη Κερκίνη. Η ανακάλυψη μιας κόκκινης βελούδινης καρέκλας στο ανάχωμα της λίμνης, εύρημα περίεργο και αινιγματικό σε σχέση με το τοπίο της λίμνης, αποκομμένο από το γενικό της πλαίσιο συμφραζομένων, προκάλεσε ερεθίσματα και ερωτήματα.
Καθισμένη στην καρέκλα αυτή και ατενίζοντας το τοπίο, διερωτήθηκα πως ο θεατής μπορεί να κατοικήσει μια χωρική οργάνωση (τοπίο) με την βοήθεια κάποιων χωρικών δεδομένων (έπιπλο). Αυτό στη συνέχεια, σα συμβολική εντύπωση, να λειτουργήσει σαν υλικό για επιτελεστικές διαδικασίες και συνθετικές πράξεις. Η συνειδητοποίηση, ότι η κατασκευή - έπιπλο καλλιεργεί γνώριμα συναισθήματα σε έναν τόπο ξένο, προκαλώντας την οικειοποίηση του τοπίου, οδήγησε στην προσπάθεια ανάλυσης και δημιουργίας ενός μηχανισμού . Αυτός ο μηχανισμός χρησιμοποιώντας γνώριμα αντικείμενα, όπως αυτό του επίπλου, και στη συνέχεια επαναδιαμορφωνοντάς τα, θα συντελεί στην βιωματική κατοίκηση ενός τοπίου. Το μετασχηματισμένο έπιπλο λειτουργεί ως τοπόσημο οικειότητας.
Αρχικά έγινε μια μελέτη για την εξέλιξη του επίπλου τόσο μορφολογικά όσο και κατασκευαστικά στο χρόνο. Στην συνέχεια, η εργασία επικεντρώθηκε στην ικανότητα του επίπλου, μέσα από την μορφή του, να φέρει συμβολισμούς, να κατασκευάζει ποιητικές εικόνες και συνεπώς και ποιητικό κατοικείν, και να δημιουργεί προϋποθέσεις για το την κατασκευή ενός μικρό-(ευ)τοπίου. Ένας τρίτος άξονας μελέτης, είναι η προσπάθεια επινόησης ενός «συνθετικού εργαλείου». Για την επίτευξη του σκοπού αυτού χρησιμοποιήθηκαν τα εξής μέσα: η κλίμακα, το τοπίο και γενικότερα η τοποφιλική έρευνα, η μορφοποίηση του σωματικού ενεργήματος κάθεσθαι, το δίπολο μέσα - έξω και η συμπύκνωση εικόνων. Τα μέσα αυτά δεν αφορούν μόνο μια προσωπική βιωματική εμπειρία, αλλά ένα σημείο συνάντησης και επικοινωνίας με τον χρήστη. Και όλα αυτά ίσως μπορούν να πραγματωθούν, με την επαναφορά του υποκειμένου τεχνίτη-bricoleur.