Το έργο του Louis Isadore Kahn είχε “μια παρουσία, μια αύρα” αταίριαστη με τους αρχιτέκτονες των ημερών μας. Στοιχειά του Στρουκτουραλισμού, του Νέο-ρασιοναλισμού, και του Μετά- μοντέρνου υπάρχουν στα κτίρια και την θεωρητική βάση του Kahn σε βάρος των στοιχείων του International Style. Για μεγάλο χρονικό διάστημα αναρωτιόταν για πράγματα που ανακάλυψε αργότερα στη ζωή του, όπως το πώς να μετατρέπει τα ερείπια της αρχαίας Ρώμης σε μοντέρνα κτίρια. Τα χαρακτηριστικά του λεξιλογίου του ενυπάρχουν σε αντίθεση. Η μνημειακότητα δεν μεταφραζόταν για εκείνον, όπως για τους υπόλοιπους, σε μεγαλοσήμαντα, πολυτελή κτίρια που αδιαφορούν για το περιβάλλον τους.
Τα στοιχειά της κατασκευής του, βαριά και στοιχειώδη, συναρμολογούνται και δημιουργούν “μεγαλοπρεπείς τα σχήματα του κύκλου, του τρίγωνου και του τετραγώνου. Δημιουργεί χώρους με φως. Το φως παίζει με τη σιωπή. Τα κτίρια του όμως ήταν κάτι παραπάνω. Ξεκίνησαν κάτι. Ο Kahn περιγράφει τη δουλειά του περισσότερο σαν την εξερεύνηση του ιδανικού, της ήδη υπάρχουσας μορφής παρά σαν την ανακάλυψη μιας καινούριας. Ήταν απόμακρη, μυστήρια, εσωστρεφής. Η αναζήτηση του όμως ήταν περισσότερο μεταφυσική, ψυχολογική, υπαρξιακή παρά αρχιτεκτονική.
Ο Louis Kahn δημιούργησε στο Fort Worth ένα σύστημα φωτισμού όπου διαχωρίστηκαν οι οροφές και “άνοιξε το κτίριο στον ήλιο. Η κατασκευή δημιουργεί το φως και το φως επεξηγεί την κατασκευή. Ο επισκέπτης στο Kimbell Art Museum στην αρχή πιθανόν να μην νιώθει ευπρόσδεκτος. Είναι ένα κτίριο υποβλητικό σαν μαυσωλείο ή σαν ναός. Δεν πρόκειται για έναν καθαρά δημόσιο χώρο. Συνολικά το Kimbell Art Museum δίνει την αίσθηση ενός “επιβλητικού κτιρίου”. Αυτό πιθανόν να οφείλεται και στην πλούσια παλέτα των αποχρώσεων των υλικών, του ανοιχτού γκρι του σκυροδέματος, της μελί απόχρωσης της τραβερτίνης, του λευκού ξύλου. Το κτίριο είναι ποιητικά πρσοδιορισμένο και οχι μνημειακά. Οι αίθουσες τέχνης είναι αναμφισβήτητα μεγαλοπρεπείς σαν να είναι μέρος ενός μνημείου, ενός κτίσματος που πρόκειται να κρατήσει για αιώνες και να μετατραπεί σε ένα πνευματικό ερείπιο.