Στόχος της εργασίας είναι ο σχεδιασμός αντι-χώρων, δηλαδή ο σχεδιασμός καταστάσεων, πάνω σε ήδη υπαρκτούς χώρους με προκαθορισμένες λειτουργίες. Για τον σκοπό αυτό αναπτύχθηκε μία μεθοδολογία σχεδιασμού βασισμένη στο παιχνίδι, όχι ως τελικό αποτέλεσμα αλλά περισσότερο ως ένα παιχνίδι σχεδιασμού απ'όπου μπορούν να προκύψουν μορφές χώρων που πλαισιώνουν διαφορετικές δράσεις και συμπεριφορές. Επιλέγοντας τρία σημεία κίνησης πεζών σε μία κεντρική λεωφόρο της Αθήνας, την πεζογέφυρα, τις κάθετες οδούς και την διάβαση, έγινε μία προσπάθεια επανασχεδιασμού βασισμένη σε τρεις από τους βασικούς τύπους παιχνιδιού, όπως ορίστηκαν από τον Caillois, την προσομοίωση, τον ίλιγγο και τον ανταγωνισμό. Σε κάθε σημείο εφαρμόστηκε ένας τύπος παιχνιδιού, σύμφωνα με τα δεδομένα του κάθε χώρου, την χρήση του και την σχέση του με την κεντρική λεωφόρο.