Το ερευνητικό θέμα επικεντρώνεται στην αλληλεπίδραση χρήστη και χώρου, η οποία εντείνει την αμφίδρομη μορφοποίησή τους, πέρα και έξω της τυπικής κοινωνικής συμπεριφοράς. Ως παράδειγμα εργασίας εξετάζεται το σχολείο Summerhill στην Αγγλία, εξαιτίας της οργάνωσής του σε μια φιλελεύθερη αμεσοδημοκρατική κοινότητα. Η εργασία αναπτύσεται σε τέσσερις κυρίως τομείς: Περιγραφή του Summerhill/ Φιλοσοφία του σχολείου, δομή της κατοίκησης και της εκπαίδευσης μέσα σε αυτό/ Διαχείριση του χρόνου /Διαχείριση του χώρου. Ειδικά στον τελευταίο τομέα η διαχείριση του χώρου του σχολείου αναπτύσεται αξιοποιώντας τις θεωρίες της δημιουργικής χρήσης του Jonathan Hill, των ενεργημάτων ως φορέων λειτουργίας και του καθεαυτού χώρου με την χρήση συντακτικού του χώρου (space syntax). Βασικό συμπερασμα που προκύπτει από την ως άνω συνδυαστική χωρική ανάλυση είναι η εξάρτηση ελευθερίας εκπαιδευτικής διαδικασίας με την ελευθερία χειρισμού του χώρου στο Summerhill. H εξάρτηση αυτή, αν και προφανής σε πρώτο επίπεδο, ορίζει τελικά την βιωματική εμπειρία του χρήστη, με ή χωρίς αρχιτέκτονες.