Η εργασία τοποθετείται πάνω σε δυο άξονες. Της ακοής και της όρασης. Και οι δυο τέμνονται στην εμπειρία της κίνησης στο χώρο. Αφορά ένα stage πάνω στο οποίο θα λάβει μέρος μια οπτικό-ακουστικη παράσταση-δράση.
Ο σχεδιασμός έχει ως κεντρικό άξονα την ιδιοτητα του ανθρώπινου εγκεφάλου να αντιλαμβάνεται το σημείο που βρίσκεται μια ηχητική πηγή στο χώρο, από τρεις παραμέτρους: το pan, το delay και το pitch.
Η παράσταση θα δοθεί από τρία μέλη-μουσικούς. Ο καθένας θα πάρει τη θέση του πάνω στη σκηνή, ανάλογα με το όργανο που θα παίξει. Πιο αναλυτικά με το ηχόχρωμα που παράγει από την κατασκευή του το όργανο, δηλαδή τις παραπάνω τρεις παραμέτρους. Οι κινήσεις θα είναι και αυτές σε συνάρτηση με τον ήχο αφού αλλάζει θέση η ηχητική πηγή.
Η μουσική θα είναι στο μεγαλύτερο μέρος της αυτοσχεδιαστική, δηλαδή θα συνθέτεται στιγμιαία ενώπιων του ακροατηρίου. Επίσης το τι θα παίξει ο μουσικός θα καθορίζει και την κίνηση του πάνω στο stage.
Το stage σχεδιάστηκε να αποτελεί ένα αντικείμενο στο χώρο, που θα φιλοξενήσει όλη την παραπάνω δράση. Σκοπός και στοίχημα του σχεδιασμού είναι το αντικείμενο όχι μόνο να μπορεί να πληρεί την παραπάνω προϋπόθεση αλλά και να σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε η επέμβαση στο χώρο να είναι στο όριο μιας επέμβασης που θα γινόταν αυτοσκοπός και θα συναγωνιζόταν αυτό που θα έπρεπε να υποστηρίζει, την ίδια την παράσταση.