Ο πρώτος τόμος της τριλογίας «Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών», με τίτλο «Η Συντροφιά του Δαχτυλιδιού» του J.R.R. Tolkien, αποτέλεσε το υπόβαθρο που σηματοδότησε σημαντικές μεταβολές στη διαμόρφωση τόσο του ύφους όσο και των συνηθισμένων μοτίβων των έργων λογοτεχνίας φαντασίας που ακολούθησαν. Οι χωρικές περιγραφές τόσο των φυσικών τοπίων όσο και των αρχιτεκτονικών κατασκευών, εκτός του ότι εξυπηρετούν τους σκοπούς της αφήγησης της ιστορίας, την εξέλιξη του μύθου και την πλοκή των γεγονότων, αποτελούν ένα αληθοφανές σκηνικό δράσης, «αρχιτέκτονας» του οποίου είναι, ασφαλώς, ο ίδιος ο συγγραφέας.
Το παιχνίδι «Εκεί και Πίσω Πάλι», υπάγεται στην κατηγορία Walking Simulator και εστιάζει στην εμπειρία της εικονικής περιήγησης ως μέσο αφήγησης της ιστορίας. Γίνεται σαφές πως ο περιηγητής αλληλεπιδρά και άρα κατανοεί τον «κόσμο», το σκηνικό της δράσης, βιώνει την επιδραστικότητα της περιδιάβασης στον χώρο, μέλος και μέρος του οποίου είναι και ο ίδιος. Για να επιτευχθεί το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα επιχειρήθηκε η δημιουργία ενός συστήματος περιπλάνησης που θα επιτρέπει στον συμμετέχοντα την περιδιάβαση του τόσο στον 3D χώρο όσο και στον «χάρτη», οθώντας τον στην συνεχή εναλλαγή ανάμεσα στις δύο αυτές χωρικές εκφράσεις. Σκοπός του είναι να ξεπεράσει τα εμπόδια του ενός χωρικού επιπέδου καταφεύγοντας σε ένα δευτερεύον.
Σχεδιαστικά αποφεύγεται τόσο ο μινιμαλισμός όσο και ο μοντερνισμός, με σκοπό τον οπτικό διαχωρισμό του κόσμου του παιχνιδιού από τον πραγματικό κόσμο. Αποτυπώνονται όλες οι λεπτομέρειες σύμφωνα με τις σκηνοθετικές οδηγίες του συγγραφέα, οι οποίες αντανακλούν ένα διάχυτο αίσθημα νοσταλγίας. Μεταφέρονται πιστά οι χώροι που ο ίδιος ο Tolkien «φωτίζει» και που συντελούν στην εξέλιξη της πλοκής. Η σημασία των χώρων μεταφράζεται μέσα από τα διαφορετικά επίπεδα λεπτομέρειας της σχεδίασης.