Διανύοντας την εποχή όπου η τεχνολογία επηρεάζει και αλλάζει δραματικά καθημερινές συνήθειες και διεργασίες, η τυπολογία των βιβλιοθηκών βρίσκεται σε μία μετάλλαξη. Ταυτόχρονα, αυξάνεται συνεχώς η γνώση μας ως προς τη διαδικασία της ανάγνωσης και της γενικότερης σχέσης μας με την πληροφορία και τα περιβάλλοντα μάθησης. Η πλέον τάση σχετικά με το πρόγραμμα των βιβλιοθηκών φαίνεται να εστιάζει περισσότερο σε δραστηριότητες συλλογικού χαρακτήρα, όπως η υποστήριξη διαφόρων τύπου εκδηλώσεων και εργαστηρίων, και στην ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων. Ο απαιτούμενος χώρος για αυτές τις δραστηριότητες έχει οδηγήσει σε πολλές βιβλιοθήκες να χρειαστεί να αποθηκεύσουν μέρος της συλλογής τους, ώστε να μπορούν να τις φιλοξενήσουν και αυτό έχει εγείρει τις διαμάχες για τον ρόλο του βιβλίου στον χώρο των βιβλιοθηκών και τη σχέση μας με την τεχνολογία στον χώρο της εκπαίδευσης. Μέρος αυτής της διαμάχης αποτελεί και ο StevenHoll, όπου με τη δημόσια βιβλιοθήκη στο HuntersPoint του Queens, έρχεται αντιμέτωπος με αυτούς τους προβληματισμούς. Με αφορμή το γεγονός αυτό, γίνεται μία μελέτη της ιστορίας των βιβλιοθηκών και μία ανάλυση της εμβληματικής βιβλιοθήκης Exeterτου LouisKahnκαι αυτής του HuntersPoint, που αποσκοπεί στην ανακάλυψη και αναγνώριση όλων αυτών των μεταβολών με στόχο να κατανοήσουμε καλύτερα τις ανάγκες που καλείται να καλύψει η βιβλιοθήκη στον 21ο αιώνα.