Σύμφωνα με το μύθο του Πλάτωνα οι άνθρωποι ήταν σφαιροειδή ανδρόγυνα όντα με δυο πρόσωπα, δυο γεννητικά όργανα και οκτώ άκρα. Τα πλάσματα αυτά ήταν τόσο δυνατά που οι Θεοί τα φοβήθηκαν και ο Δίας αποφάσισε να τα χωρίσει στα δυο με κεραυνό. Από τότε, οι άνθρωποι είναι μισοί. Δηλαδή ημίτονα που προσπαθούν να ολοκληρωθούν στην αρχική τους ενότητα αναζητώντας το άλλο τους μισό. Ο πόθος μας για το ολόκληρο και η ορμή μας να επιστρέψουμε στην πρωταρχική μας φύση ενώνοντας τα δυο μας μισά, σε ένα ολόκληρο ονομάστηκε «έρωτας».
Η διπλωματική αυτή αποτελεί μία χορογραφία – χωρογραφία, δηλαδή μία ποιητική εργονομία, που θα μπορούσε να θεωρηθεί μία χο-ωρευτική παράσταση, η οποία εξετάζει την κίνηση ενός υβριδίου στον χώρο. Το υβρίδιο αυτό αποτελείται από 2 σώματα τα οποία έχουν ως συνθήκη ν’ αγγίζονται έστω σε ένα τουλάχιστον σημείο του σώματός τους, το οποίο μεταβάλλεται δημιουργώντας μία συνεχόμενη ροή – κίνηση στον χώρο.
Ξεκινώντας απ’ την πλατωνική υπέρβαση, ερευνάται μία νέου είδους εργονομία ανακατασκευάζοντας τον οικιακό εξοπλισμό με σκοπό την διευκόλυνση του υβριδίου. Δημιουργείται ένα σκηνικό περίοπτο, μέσω του οποίου θα σχηματιστεί η χω-ορογραφία του υπερβατικού υβριδίου. Το τελικό αποτέλεσμα δεν φιλοδοξεί να μελετήσει το κέλυφος, αλλά την «θεατρική σκηνή» που διαδραματίζεται η καθημερινότητα του πλάσματος.
Στάδια μελέτης:
1. Υποθετικά σενάρια χω-ορογραφίας, μέσω χρήσης υπαρκτών αντικειμένων βάση συνθήκης υβριδίου (σκίτσα, σημειώσεις)
2. Απόπειρες εφαρμογής των παραπάνω υποθέσεων (παρατήρηση, χω-ορογράφηση, βίντεο)
3. Εντοπισμός χωρικών – λειτουργικών προβλημάτων
4. Μετατροπή ή αναδιοργάνωση αντικειμένων, διατηρώντας ή και όχι στοιχεία των αρχικών
5. Σύνθεση του τελικού σκηνικού για την επιτέλεση της χω-ορογραφίας
Κέντρο της διπλωματικής με λίγα λόγια είναι η εργονομία του έρωτα με τελικά παράγοντα μία χω-ορογραφία και έναν οικιακό εξοπλισμό που ακροβατεί στο μεταίχμιο του χρηστικού και του υπερβατικού.