Η διπλωματική εργασία αποτελεί μια μεγάλης κλίμακας, τοπιακή πρόταση, η οποία χειρίζεται τις φυσικές ποιότητες του τοπίου της περιφέρειας, εξετάζοντας τις νέες ανθρωπολογικές συνθήκες, όσον αφορά την αναψυχή, σε σχέση με τις σύγχρονες κοινωνικές και περιβαλλοντικές απαιτήσεις της διαρκώς εξαπλούμενης μητρόπολης. Το project διαχειρίζεται την Αθήνα εκτός των ορίων της, καθώς αυτή εκρήγνυται λόγω των νέων σύγχρονων υποδομών και της περιφερειακής ανάπτυξης. Πιο συγκεκριμένα το θέμα επικεντρώνεται στη δυτική παράκτια ζώνη της αττικής χερσονήσου (Σαρωνικός κόλπος), στο τμήμα από την Ελευσίνα μέχρι τον Ισθμό Κορίνθου, μια ζωντανή περιφέρεια, ειδικότερα κατά την καλοκαιρινή περίοδο, που προσελκύει πλήθος τουριστών και αποτελεί τόπο παραθεριστικών κατοικιών.
Πρόθεση αποτελεί η οργάνωση της ευρύτερης περιοχής μέσω της εισαγωγής ενός νέου δικτύου θαλάσσιας συγκοινωνίας και τη δημιουργία σταθμών /κόμβων με έμφαση στον τουρισμό και την αναψυχή (π.χ. τεχνητές παραλίες, θαλάσσιες δραστηριότητες, μονάδες κατοίκησης /ξενοδοχεία, ψαροταβέρνες /cafe, αγορές θαλασσινών /οπωροκηπευτικών). Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην πρόσβαση στους σταθμούς και τη σύνδεσή τους με τα υπόλοιπα δίκτυα που σαρώνουν την περιοχή (παλαιά /νέα εθνική, τρένο /προαστιακός, ΚΤΕΛ, ferry boat).
Αφετηρία της διαδρομής είναι το λιμάνι του Πειραιά και τέρμα ο Ισθμός της Κορίνθου. Η δικτύωση της ακτογραμμής περιλαμβάνει έντεκα ενδιάμεσες στάσεις, προσεγγίζοντας και τη Σαλαμίνα. Οι σταθμοί που ορίζουν τη διαδρομή είναι: Πειραιάς- Πέραμα/Παλούκια- Ελευσίνα- Λουτρόπυργος- Νεράκι- Νέα Πέραμος /Φανερωμένη- Πάχη- Στίκας- Σκιρωνίδες Πέτρες (Κακιά Σκάλα)- Κινέττα- Άγιοι Θεόδωροι- Γλυκιά Ζωή- Ισθμός.