Η παρούσα ερευνητική εργασία εστιάζει στην διερεύνηση και παρουσίαση των διαφορετικών στοιχείων και πρακτικών βάση των οποίων δομείται ένα «raveδρώμενο». Με τον όρο «raveδρώμενο» αναφερόμαστε σε ένα σύνολο πάρτι ηλεκτρονικής μουσικής τα οποία, γεννήθηκαν στα τέλη της δεκαετίας του ’80, συνδέονται με την κατανάλωση ψυχοδιεγερτικών ουσιών και δύναται να αποτελέσουν έδαφος για την ανάπτυξη αισθητικών και διαφορετικών πνευματικοτήτων. Η συγκεκριμένη έρευνα αφορά πάρτι δημόσιου ή ιδιωτικού χαρακτήρα τα οποία, αρθρώνονται στα πλαίσια ερασιτεχνικών ή επαγγελματικών διοργανώσεων και μελετά τον τρόπο με τον οποίο τα υποκείμενα επιλέγουν να διασκεδάζουν σε αυτά καθώς επίσης και τις ετεροτοπικές πρακτικές οι οποίες υιοθετούνται για την χωροθέτηση και διεκπεραίωση του δρώμενου. Δανειζόμενη στοιχεία από το έργο του ανθρωπολόγου VictorTurner, επιχειρείται η ανάγνωση των διαφορετικών παραμέτρων, βάση των οποίων σκιαγραφείται ο τελετουργικός χαρακτήρας των raveπάρτι και επιτυγχάνεται η ένταξη τους στο φάσμα της «διαφορετικής» εμπειρίας. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ανάλυση των δράσεων που αναλαμβάνονται τόσο από την πλευρά των διοργανωτών όσο και από την πλευρά των συμμετεχόντων για την επιτυχή χωρική και τεχνολογική εγκατάσταση του δρώμενου. Οι συγκεκριμένες δράσεις αποκτούν νόημα με την ένταξη της φουκωικής προβληματικής σχετικά με τους «έτερους-τόπους» και υφαίνουν την εικόνα ενός δρώμενου το οποίο χαρακτηρίζεται από την διαρκή ταλάντωση μεταξύ ήχων, αισθήσεων και εικόνων.