Βασική υποκίνηση της εργασίας, υπήρξε η παραδοχή της μάσκας ως προβλεπόμενο διαβατικό τμήμα στο σώμα. Η performance “Transfiguration” του OlivierdeSagazanστάθηκε αφορμή της περιήγησης που αργότερα θα επικεντρώνονταν στην μασκοφορεμένη μεταμφίεση.
Με κύρια πρόθεση την ανάδειξη του πολυδιάστατου χαρακτήρα της μασκοφορίας, αναζητήθηκαν από την βιωματική εμπειρία σχέσεις σύνδεσης και αιτιολόγησης στα εγγύτερα συγγενικά της είδη. Η έρευνα συνάντησε αντικείμενα, μύθους, μορφές, κινησιολογίες κ.α. σε διάφορες φυλές της Αφρικής. Η μίμηση, η δημιουργία και η φθορά αποτέλεσαν έννοιες που χώρεσαν στην αρχική δράση και έτσι η δειγματοληψία των μασκών προσδιορίστηκε σε παρόμοιες θεματολογίες.
Μάσκα αναπαράστασης ζώου, μάσκες αναλώσιμες και μάσκες αναπαράστασης του “άλλου” φύλου, ήταν οι νέοι τόποι ανασκαφής.
Η μάσκα ως πλαστικό καλλιτεχνικό αντικείμενο και η τελετουργία ως επεξηγηματικός μηχανισμός θα προσέφεραν μια συνολικότερη παρατήρηση στις ενσαρκώσεις των παραδειγμάτων. Η εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την προσέγγιση της ευρύτερης μεταμορφωτικής συνθήκης, με ενοποιητικά στοιχεία τη διερεύνηση της ταυτότητας και της έκθεσης, τα όρια και τους ρόλους.