Η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως στόχο την μελέτη και ανάλυση εφήμερων αρχιτεκτονικών κατασκευών που αφορούν τον χώρο της μόδας .
Ξεκινώντας από την παρουσίαση της ιστορικής εξέλιξης των εφήμερων κατασκευών στην αρχιτεκτονική και την μόδα και συνεχίζοντας με την ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν την διαδικασία κατασκευής μίας τέτοιας προσωρινής δομής ,το συγκεκριμένο ερευνητικό θέμα σκοπεύει να αναδείξει την σημασία της αλληλεπίδρασης του χρόνου, της μορφής μίας κατασκευής, της κατασκευαστικής λογικής, της ταυτότητας που αντιπροσωπεύει ένα brand και των ανθρώπινων συναισθημάτων και εμπειριών για την παραγωγή ενός λειτουργικού και παράλληλα δημιουργικού χώρου.
Πέρα από το θεωρητικό πλαίσιο, η έρευνα συγκεντρώνει και αναλύει βάση κοινών κριτηρίων ένα σύνολο παραδειγμάτων εφήμερων αρχιτεκτονικών εγκαταστάσεων του χώρου της μόδας όπως fashionshows, εκθέσεις, εκδηλώσεις, pop-upstoresκαι βιτρίνες, επεξηγώντας τεχνικές ή και μη προδιαγραφές που τα απαρτίζουν.
Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την παραπάνω έρευνα καταδεικνύουν την διαρκή διάδραση που εξελίσσεται μεταξύ της αρχιτεκτονικής και άλλων επιστημονικών ή καλλιτεχνικών κλάδων όπως και αυτού της μόδας και του μάρκετινγκ και θέτει τις κατευθυντήριες γραμμές για τον σχεδιασμό και την παραγωγή τέτοιων εφήμερων αρχιτεκτόνων δομών σε συνάρτηση με τον χρόνο, την διαδικασία κατασκευής την ταυτότητα ενός brand, αλλά και την ανθρώπινη εμπειρία.