Έχοντας ως αρχή τις παριζιάνικες στοές του 19ου αιώνα περιγράφοντας μια διαχρονική καταγραφή με τον άνθρωπο που αναζήτησε τις προεκτάσεις της περιπλανήσεις μέσα από ένα χρονικό μετασχηματισμών του αστικού χώρου. Η αρχή από το Παρίσι του 19ου αιώνα στον Walter Benjamin ο οποίος προχώρησε και εξέλιξε την φιγούρα του Flaneur μέσα από τις στοές του Παρισιού με τα ανολοκλήρωτα κείμενα του arcades project το 1927. Εννοιοτική πολεοδομία ,Kevin Lynch)1962 του έργου του, ‘’Ιmage of the city’ προσδιορίζει στην εικόνα που το αστικό τοπίο δημιουργεί στους κατοίκους του, μέσω της δημιουργίας ‘’νοητικών χαρτών’’(από συνέντευξη και ερωτηματολόγιο απεικονίζοντας για πρώτη φορά ψυχογεωγραφικοί χάρτες της πόλης. Έτσι ξεκινά μια παρατήρηση στις διαμπερής στοές του εμπορικού τριγώνου της Αθήνας, με γνώμονα την ιστορία του πλάνητα. Στα στενά περάσματα των στοών που βρίσκονται καλά κρυμμένα από τα πελώρια τείχη της πόλης. Εκεί λοιπόν γίνεται μια συλλογή από αντικείμενα κληρονομιάς του χώρου ως ένα αρχειακό υλικό σε τυχόν μουσειακό έκθεμα. Τέλος επινοείτε μια χαρτογράφηση της ιστορίας των ανθρώπων των στοών, όπου η αφήγηση λειτουργεί ως αποτύπωμα καταγραφής του χάρτη. Μέσα από αυτά τα στοιχεία δημιουργείται ένα τυπολογικό λεξικό δυνητικών που απεικονίζει χωρικές μεταβάσεις και στιγμές γεγονότων. Στρατηγική: συνεντεύξεις με τους παρευρισκόμενους, φωτογραφική καταγραφή, βίντεοσκόπηση πάνω στις χάραξης των στοών.