Το ζήτημα που μελετάται στο ερευνητικό θέμα με τίτλο Μηχανική ευφορία αφορά το πως η μηχανή και γενικότερα η εξέλιξη της τεχνολογίας επηρεάζει το σχεδιασμό της κατοικίας και συνολικότερα τον τρόπο ζωής. Στόχος της μελέτης αυτής, είναι να φανερωθεί η σχέση μεταξύ της έννοιας της μηχανής και του μηχανικού τρόπου ζωής από τον 20ο αιώνα μέχρι και σήμερα μέσα από τη μελέτη ενδεικτικών κατοικιών, θεωρητικών προτάσεων κατοίκησης και μιας ταινίας του κινηματογράφου που συνδέουν την μηχανή- τεχνολογία με τον τρόπο ζωής- κατοίκησης. Η μέθοδος προσέγγισης του ζητούμενου θέματος χωρίζεται σε τρία μέρη που διατρέχουν το πέρασμα από τον φορντισμό στον μεταφορντισμό μέχρι και σήμερα. Το πρώτο μέρος αφορά την περίοδο του φορντισμού, που κυριαρχούν οι έννοιες της τυποποίησης, του αυτοματισμού και της λειτουργικότητας. Εκπρόσωπός της είναι το αυτοκίνητο, που είναι το σύμβολο της εποχής της μηχανής. Πρόκειται για την περίοδο που καθόρισε την εξέλιξη της μοντέρνας κατοικίας και τη θεωρία του Le Corbusier για το Σπίτι – Μηχανή που εφάρμοσε σε μια σειρά από κατοικίες με αποκορύφωση τη Villa Savoye. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται η μεταπολεμική κοινωνία, την περίοδο του μεταφορντισμού, που εδραιώνεται σύμφωνα με τα καταναλωτικά πρότυπα και δημιουργείται η επιθυμία για μια ≪νέα≫κατοικία που θα συμβαδίζει με τον ≪νέο≫άνθρωπο και θα προβάλλει την τέχνη του να ζεις καλά χάρη στην τεχνολογία που πλαισιώνει την ζωή του. Η ιδεατή κατοίκηση στον μεταφορντισμό προβάλλεται μέσα από την ταινία ≪Μon Oncle≫, του Jacques Tati, και από την θεωρητική πρόταση του Reyner Banham , Environment Bubble. Τέλος στο τρίτο μέρος, παρουσιάζονται οι σύγχρονες κατοικίες, maison à Bordeaux , του Rem Koolhaas και το Phantom Eco-house των Diller Scofidio + Renfro που έχουν αναφορές και επιρροές από τα προηγούμενα παραδείγματα. Μέσα από διαγράμματα διερευνώνται οι συνδέσεις τους με αυτά, ώστε να γίνει αντιληπτή η εξέλιξη της ιδέας κατοικίας- μηχανής και η "ευφορία" ενός ευδαιμονικού τρόπου ζωής.