Στο αστικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης, την ευρύτερη ένωση δήμων και κοινοτήτων που απλώνεται στο βορρά του Θερμαϊκού κόλπου, παρουσιάζεται ένα κενό λειτουργιών και εγκαταστάσεων εκπαίδευσης. Ένα μεγάλων διαστάσεων εκπαιδευτικό πάρκο, που μπορεί να υποστηρίξει κτήρια και ευρύτερες εκπαιδευτικές λειτουργίες μακριά από την χημική επιβάρυνση και την κακή ψυχολογία της κίνησης και της ζωής μέσα στην πόλη. Ένας τόπος όπου μπορεί ο επισκέπτης να περπατάει και να συμμετέχει σε ανοιχτές ή εξιδικευμένες εκπαιδευτικές λειτουργίες. Τόπος ηρεμίας, στοχασμού και ψυχαγωγίας.
Συστατικό στοιχείο του σχεδιασμού είναι ο εναρμονισμός του κτηρίου με τον περιβάλλοντα χώρο, το φυσικό περιβάλλον. Σε έναν οικόπεδο των 290 στρεμμάτων προσπαθώ να συνδυάσω το κτισμένο περιβάλλον με τη φύση. Βασική πρόθεσή μου είναι ο επισκέπτης να ακολουθεί πορείες μέσα στον χώρο. Αυτό θα μπορούσε να συμβεί είτε ακολουθώντας το πεζοδρομημένο δίκτυο πλατειών που καταλήγει στα εκπαιδευτικά κέντρα, είτε χρησιμοποιώντας τα περίπτερα που περικλείονται από τις πεζοδρομήσεις, είτε απλώς ακολουθώντας τυχαίες πορείες.
Η επιλογή της τοποθεσίας βασίστηκε σε σκέψεις και διερεύνηση του αναπτηξιακού και γεωγραφικού πεδίου της περιοχής.Ένα σύνολο παραγόντων που θα μπορούσε να προσελκύσει επισκέπτες όχι μόνο της Θεσσαλονίκης αλλά και άλλων γειτονικών περιφερειών όπως της εγγύς δυτικής, ανατολικής καθώς και της κεντρικής Ελλάδας.
Το περιεχόμενο του σχεδιασμού αυτού του πάρκου δεν είναι μόνο η εκτέλεση και παρακολούθηση κάποιων παραστάσεων στους κλειστούς ή ανοιχτούς χώρος του. Είναι πρωτίστως η εκπαίδευση που πραγματοποιείται με ποικίλους τρόπους. Εκπαίδευση των νέων με διαφορετικούς όρους και λειτουργικούς τύπους.
Εδώ προτείνεται κάτι εναλλακτικό. Συνδυάζεται η σχεδιασμένη εικόνα της φύσης με την ανθρώπινη παρέμβαση. Τοποθετώντας τους χώρους στάθμευσης των αυτοκινήτων υπογείως. Προσφέρεται πλούσια φύτευση, μικρές ανυψώσεις του εδάφους (λοφάκια), μικρές τριγωνικές πλατείες με διαδρομές και η ελάχιστη παρουσία κτηρίων σε σχέση με το εμβαδό του οικοπέδου. Κύρια δραστηριότητα, ο περίπατος και η εκπαίδευση. Οι μαθητευόμενοι ή επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ενεργοποιούν τα ενδιαφέροντα τους είτε σε κλειστό χώρο, είτε σε κάποιο στεγασμένο περίπτερο, είτε σε ανοιχτή πλατεία είτε κάτω από δέντρα. Εδώ η εκπαίδευση στηρίζεται σε ερεθίσματα που γεννιούνται και ενεργοποιούνται από χώρους για τους συλλογισμούς, την ανάγνωση, την ανάλυση και την έρευνα, την ξεκούραση, τον περίπατο και την συσχέτιση με την φύση.