Οι συμμετέχοντες θα κληθούν να εξετάσουν εναλλακτικούς τρόπους ένταξης της κατοίκησης στο τοπίο και θα συμπεριλάβουν τη διερεύνηση εκπαιδευτικών εγκαταστάσεων φιλοξενίας. Η έννοια της ένταξης στο τοπίο προβάλλεται όχι με δειλή σεμνότητα και σαν εγκατάλειψη της πληρεξουσιότητας της αρχιτεκτονικής αλλά αντίθετα σαν εμφατική αντιπαράθεση της εγγενούς κυριότητας και των αντιθέσεων μεταξύ των δύο. Δηλαδή της διαλεκτικής που τονίζει και αντιτάσσει την ιδιοσυστασία αφ’ ενός της εξελικτικής δυναμικής της φύσης και αφετέρου αυτή της στατικής ισορροπίας του ανθρώπινου τεχνουργήματος.